loading...

خرید لوازم جهیزیه عروس از بانه

& 6 اشتباه رایج به هنگام خرید تلویزیون - به همراه اینفوگرافیک - فروشگاه کاشانه 6 اشتباه رایج به هنگام خرید تلویزیون - به همراه اینفوگرافیک - فروشگاه کاشانه 6 اشتباه رایج به هنگا

کریم زاده بازدید : 27 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

09906267912 - 09185324228

&

6 اشتباه رایج به هنگام خرید تلویزیون - به همراه اینفوگرافیک - فروشگاه کاشانه


  • 6 اشتباه رایج به هنگام خرید تلویزیون - به همراه اینفوگرافیک - فروشگاه کاشانه

    6 اشتباه رایج به هنگام خرید تلویزیون با وجود تمامی دستگاه ها و گجت های هوشمند و سرگرم کننده ای که در دنیای اطرافمان فراهم شده اند بسیاری از مردم کماکان از تماشای تلویزیون لذت برده و از آن استفاده می نمایند. در واقع تلویزیون نقش اصلی ترین وسیله ی الکتریکی در هر اتاق نشیمنی را ایفا می نماید.

    در این مقاله قصد داریم 6 اشتباه رایج از اشتباهاتی که برخی از افراد به هنگام خرید تلویزیون جدید مرتکب می شوند را بیان نماییم.

    6 اشتباه رایج به هنگام خرید تلویزیون

    1- انتخاب سایز اشتباه

    وقتی بحث تلویزیون به میان می اید، سایز آن اهمیت زیادی دارد. تماشای یک تلویزیون 75 اینچی با حدود 2 متر پهنا قطعا لذت بیشتری از تماشای تلویزیون های 55 و یا 49 اینچی خواهد داشت. حتی برخی از جزئیات بر روی صفحه نمایش های کوچک به درستی نمایش داده نمی شوند. بنابراین انتخاب سایز تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بهتر است بر روی آن وسواس بیشتری را به خرج دهید.6 اشتباه رایج به هنگام خرید تلویزیون

    2- پرداخت هزینه ی گزاف برای ویژگی های اضافه

    سه بعدی؟ قابلیت اتصال به اینترنت؟ قابلیت اتصال به تلفن همراه؟ 5 یا 6 پورت HDMI و USB؟ همه ی اینها ویژگی هایی هستند که در صورت عدم استفاده از آنها مجبور نیستید هزینه های بسیار بیشتری را به خاطر وجود آنها پرداخت نمایید. حتی مجبور نیستید اگر توانایی پرداخت آنرا ندارید، تلویزیون 4K خریداری نمایید. مگر کدام شبکه ی تلویزیونی 4K است؟ برخی از آنها حتی Full HD نیز نیستند. بنابراین مواظب باشید که هزینه ی بیشتری را برای خرید تلویزیون های با امکانات اضافه اما بی استفاده پرداخت ننمایید. بهتر است این هزینه ی اضافه را برای سایز صفحه نمایش آن خرج نمایید و یا …

    3- خرید تلویزیونی که شاید همین الان از مد افتاده باشد.

    شاید برخی از شما عزیزان بگویید. این مورد که برضد مورد قبلیست! مگر امکان دارد از مد نیافتاده باشد و ویژگی های اضافه هم نداشته باشد؟ بله امکان دارد. رعایت این دو نکته باید در راستای هم باشند. به عبارتی درست است که خرید تلویزیونی که یک سری قابلیت های اضافه تر از تلویزیون های دیگر دارد، در حالی که شاید هیچ گاه از این قابلیت ها استفاده ننمایید اشتباه است. اما باید در نظر داشته باشید که تمامی تکنولوژی های تلویزیون را برای کاهش قیمت آن حذف ننمایید. مثلا وجود HDMI بر روی تلویزیون الزامیست اما بیش از حد بودن تعداد آن هزینه ی اضافیست. و یا شاید شما علاقه داشته باشید بهترین کیفیت نصیبتان شود. اما قابلیت سه بعدی چه تاثیری برروی کیفیت تصاویر دارد؟

    6 اشتباه رایج به هنگام خرید تلویزیون

    بنابراین باید توجه داشت که علارغم حذف تلویزیون های دارای قابلیت های اضافه، تلویزیون هایی که قابلیت های بروزی دارند و بدون وجود آنها تلویزیون ما ارزش چندانی ندارد را در لیست انتخابی خود باقی بگذاریم.

    4- خرید همه ی تکنولوژی های بروز

    و اما تکنولوژی های داغ روز! آیا شما را مجبور به خرید تلویزیون 8K نموده اند. تلویزیونی که مجبورید برای خرید آن هزینه ای 3 الی 4 برابر هزینه ی تلویزیون 4K پرداخت نمایید. در حالی که حتی یک ویدیوی 4 الی 5 ثانیه ای را به سختی می توانید پیدا نمایید. توجه داشته باشید. که ما در پاراگراف های قبلی به این مورد اشاره نمودیم که مجبور نیستید اگر توانایی خرید آنرا ندارید تلویزیون 4K را خریداری نمایید زیرا کمتر شبکه ی تلویزیونی از این کیفیت پشتیبانی می کند. اما در این پاراگراف متذکر می شویم که حتی اگر توانایی پرداخت آنرا نیز دارید، خرید تلویزیون 8K به عنوان مثال به شما پیشنهاد نمی گردد. البته نه فقط تلویزیونی که این کیفیت را ارائه می دهد. تلویزیون هایی که تکنولوژی های جدید دیگری نیز دارند از این قاعده مستثنی نیستند.

    5- سیستم صوتی خریداری نمی نمایند

    تلویزیون های امروزی معمولا باریک ساخته می شوند و فضای مناسبی برای در برگرفتن یک سیستم صوتی با کیفیت تر را ندارند. بنابراین اگر انتظار صدای فوق العاده ای را از تلویزیونتان دارید بهتر است یک سیستم صوتی با کیفیت را نیز همراه آن خریداری نمایید.

    6- بر روی گارانتی حساسیت نشان می دهند.

    شاید این اشتباه مهمترین و رایج ترین اشتباه در بین اشتباهاتی باشد که خریداران مرتکب می گردند. نه فقط برای تلویزیون! هر وسیله ی برقی خارجی که از در داخل کشور نمایندگی ندارند! به عبارتی خرید گارانتی همراه با هر محصولی که از مبادی غیر قانونی وارد شده و توسط خود شرکت سازنده گارانتی نمی گردد اشتباه است و پرداخت هزینه ای اضافه!

    به عنوان مثال تلویزیون ها حداقل 4 الی 5 سال بدون مشکل به کار خود ادامه می دهند. مگر اینکه مشکلی ناگهانی برای پنل نمایشی آنها پیش بیاید. در حالی که شرکت های گارانتی اصولا پنل نمایشی را گارانتی نمی نمایند و گارانتی فقط شامل برد تلویزیون می گردد. که احتمال پیش آند مشکل برای آن بسیار کم بوده و تقریبا غیر ممکن می باشد. بنابراین خرید گارانتی همراه ماین چنین محصولاتی عملا پرداخت مبلغی بیهوده و بی دلیل به شرکت های گارانتی بوده و ارزشی ندارد.

    اینفوگرافیک

    6 اشتباه رایج به هنگام خرید تلویزیون اینفوگرافیک

    منبع : 6 اشتباه رایج به هنگام خرید تلویزیون در وبسایت quora

 براي خريد جهيزيه عروس با برادران کيم زاده تماس بگيريد

09906267912 - 09185324228

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 1,433
  • بازدید کلی : 6,592