loading...

خرید لوازم جهیزیه عروس از بانه

& دستگاه نانو گلس زن لمسی صفحه نمایش گوشی موبایل - قطره آلمانی - کاشانه دستگاه نانو گلس زن لمسی صفحه نمایش گوشی موبایل - قطره آلمانی - کاشانه توضیحات محصول یکی از پرکاربردتری

کریم زاده بازدید : 21 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

09906267912 - 09185324228

&

دستگاه نانو گلس زن لمسی صفحه نمایش گوشی موبایل - قطره آلمانی - کاشانه


  • دستگاه نانو گلس زن لمسی صفحه نمایش گوشی موبایل - قطره آلمانی - کاشانه

    توضیحات محصول

    یکی از پرکاربردترین وسیله های الکتریکی امروزی گوشی موبایل می باشد، گوشی های موبایل با سایز ها و اندازه های مختلف ساخته می شوند، برخی از این موبایل ها نسبت به دیگری مقاوم تر بوده و برخی ضربه پذیرتر می باشند، اما تمامی آنها نیازمند محافظ هایی می باشند تا از صفحه نمایششان در برابر ضربات، با نیروهای مختلف محافظت نماید، از این رو کمپانی های ساخت لوازم جانبی، گلس های محافظتی ساختند که تا حدودی صفحه نمایش ها را در برابر آب، ضربه، خط و خش محافظت می نمود، اما راه حل اساسی حل این مشکل نبود، دستگاه های نانو گلس زن که یکی از جدیدترین تکنولوژی های محافظت از حساس ترین قسمت تلفن های همراه یعنی صفحه نمایش آنها می باشد، اخیرا و در سال 2019 به بازار وارد شدند.

    هدف از ساخت دستگاه نانو گلس زن گوشی موبایل، تسریع فرآیند ضد ضربه نمودن و پوشش صفحه نمایش تلفن همراه های متنوع می باشد، این دستگاه به کمک طول موج های خاصی از نور و تابع های گرمایشی ویژه، کمک می نماید تا مایع مخصوص نانو به راحتی و به صورتی کامل و دقیق بر روی صفحه نمایش تلفن همراهتان قرار گیرد، این مایع که تشخیص آن از صفحه نمایش موبایل بسیار مشکل می باشد، سطحی براق، نرم و خوش کارکرد را برای تلفن همراه به وجود آورده و آن را در برابر هر گونه ضربه مقاوم می سازد. لازم به ذکر است که از این تکنولوژی فقط به منظور مقاوم ساختن تلفن همراه استفاده نمی گردد، بلکه استفاده از آن در پوشش آینه ی بغل ماشین ها، شیشه هایی که احتمال شکستن آنها زیاد می باشد و پد های شیشه ای نیز امکان پذیر است، اما دستگاهی که در این صفحه به شما معرفی و عرضه می گردد، مخصوص تلفن همراه طراحی و ساخته شده است.

    دستگاه نانو گلس زن لمسی صفحه نمایش گوشی موبایل

    7 دلیل برای خرید دستگاه نانو گلس زن لمسی صفحه نمایش گوشی موبایل

    مقاومت بالا نانو گلس ها

    حساس ترین قسمت موبایل، صفحه نمایش آن می باشد، قسمتی که شکستن آن ممکن است، ما را مجبور به تقبل هزینه هایی بسیار زیاد بابت تعویض و یا تعمیر آن نماید، تا به امروز راه حل های بسیاری بدین منظور ارائه گشته اند که هر کدام مزایا و معایب خود را داشته و و به هر دلیلی افراد بسیاری را به ساخت تکنولوژی هایی بهتر سوق داده است، از جمله جدیدترین تکنولوژی های مورد استفاده در این زمینه، تکنولوژی نانو گلس می باشد، این تکنولوژی با پخش مایعی از جنس نانو ( که در این دستگاه مایع استفاده شده در کشور آلمان ساخته شده و مقاومت بیشتری را به تلفن همراهتان می دهد ) بر روی صفحه نمایش، پوششی کاملا شفاف را ایجاد می نماید، که علاوه بر نرم تر و راحت تر ساختن کار با صفحه نمایش گوشی موبایل، مقاومت آنرا نیز در برابر ضربه های قوی و حتی خط و خش های ناشی از چاقو، تیغ، کلید و … بالا می برد، لازم به ذکر است که مقاومت صفحه نمایش های دارای نانو گلس تا حدود 700 برابر بیشتر از صفحه نمایش های دارای گلس های معمولی می باشد.

    مقاومت گلس های نانو در برابر خط و خش و ضربه

    این همه قدرت!

    آسیب پذیر ترین قسمت صفحه نمایش تلفن های همراه، لبه های آنها و قسمت هایی می باشد، که معمولا گلس های معمولی قادر به پوشش کامل آن نمی باشند، به عبارتی این گلس ها عملا تاثیر چندانی بر روی افزایش مقاومت کلی صفحه نمایش نداشته و فقط استحکام قسمت روبرویی صفحه نمایش، که احتمال شکستن آن از این قسمت نسبت به شکستن از لبه ها نزدیک به صفر می باشد را تا حدودی بالا می برد. اما دستگاه های نانوگلس، محلول نانویی که به این منظور استفاده می گردد، را به صورت کامل، بر روی تمامی قسمت های صفحه نمایش گوشی موبایل پخش نموده و پوششی 100 درصدی را فراهم می آورند، لازم به ذکر است که این پوشش های نانو نسبت به گلس های معمولی نرم تر می باشند، نرمی این پوشش ها مقاومت آنها را بالاتر می برد، زیرا قسمتی از نیروی وارد آمده بر روی صفحه نمایش را مهار کرده و قدرت ضربه را پایین می آورند.

    قیمت بالای گلس های معمولی!

    شاید عکس العمل اولتان نسبت به این تیتر این باشد که کدام گلس معمولی قیمتی حتی نزدیک به 10% قیمت این دستگاه را دارد؟ بله درست است، قیمت این دستگاه بسیار بالاتر از گلس های معمولی می باشد، اما پولی که بابت خرید دستگاه نانو گلس زن لمسی صفحه نمایش گوشی موبایل  پرداخت می گردد، برای یک بار استفاده نبوده و شما می توانید بر روی هزاران گوشی موبایل، پوشش های نانو گلس ایجاد نمایید، در ضمن با توجه به این که این پوشش ها مقاومت بالاتری در برابر ضربات دارند، از بین رفتن و شستن آنها در در زمان های بسیار بیشتر و در موارد خاص اتفاق می افتد، بنابراین هزینه های اضافه ی تعویض مکرر و پیاپی گلس محافظ صفحه نمایش، خود به خود از بین رفته و خیال شما را از این بابت نیز راحت می نماید.

    صفحه نمایش همیشه تمیز

    مزیت ها و دلایلی که نشان دهنده برتری این نوع از گلس ها نسبت به گلس های معمولی هستند بسیار زیاد می باشند، اما مهمترین آنها این 6 موردی بودند که تا اینجای کار به شما عزیزان معرفی شدند، آخرین دلیلی که شاید برای برخی افراد مهمترین دلیل نیز باشد، از بین رفتن لکه ها و آثر انگشتهایتان بر روی صفحه نمایش و همچنین عدم خیس شدن آن می باشد. این قابلیت دیگر زحمت پاک کردن روزانه صفحه نمایش را از بین برده، نگرانی های شما از بابت خیس شدن صفحه نمایش و همچنین ماندن قطره های آب بر روی آن را نیز از بین می برد. لازم به ذکر است پوشش های نانو پوشش هایی آنتی باکتریال بوده و در برابر باکتری ها و مواردی که ممکن است باعث بیماری شوند نیز مقاوم می باشد. از چنین ویژگی برتری می توان نتیجه گرفت که استفاده از پوشش های نانو برای افرادی که معمولا گوشی های موبایل خود را در اختیار فرزندانشان قرار می دهند، بسیار مناسب بوده و ریسک آلوده شدن تلفن همراه و مریضی فرزندانتان را ا بین می برد.

    گلس نانو! استفاده برای انواع گوشی

    پوشش نانو گلس ابتدا قبل از این که بر روی گوشی موبایل قرار گیرد به صورت قطره هایی از جنس نانو می باشد، به عبارتی برخلاف گلس های معمولی شکل دقیق یک تلفن همراه خاص را نداشته و بدین ترتیب این قابلیت را دارد تا بر روی هر گوشی موبایلی نصب گردد. کافیست کمی از قطره های نانو را بر روی صفحه نمایش موبایل خود ریخته و آنرا برای مدتی کوتاه در داخل دستگاه قرار دهید.

    گلس یا بدون گلس؟!

    همانطور که در ابتدای متن نیز به آن اشاره شد، از برترین مزیت های پوشش های نانو گلس می توان به شفافیت آن اشاره نمود، به صورتی که وجود این پوشش بر روی صفحه نمایش برای بیشتر افراد غیر معلوم بوده و در صورت عدم دقت کامل تشخیص آن ممکن نمی باشد، این نانو گلس تمام سطح تلفن همراه، از جمله قسمت هایی که مقاومت کمتری داشته و در برابر خط و خش و ضربه حساس می باشند، همانند دوربین سلفی، در بر گرفته و کاملا تحت پوشش قرار می دهد، لازم به ذکر است که نیازی نیست از بابت قرار گرفتن دوربین زیر این پوشش نگران باشید، زیرا شفافیت نانو گلس ها به قدریست که کمترین تغییری را در کیفیت دوربین به وجود نمی آورد.

    درآمدزایی از دستگاه نانو گلس گوشی موبایل

    با توجه به این که مقاومت پوشش های نانوگلس نسبت به گلس های معمولی بالاتر بوده و همچنین به وسیله ی این دستگاه می توانید بر روی هر تلفن همراهی پوشش نانو نصب نمایید، می توانید از دستگاه نانو گلس زن لمسی صفحه نمایش گوشی موبایل درآمدزایی کرده و به عنوان شغلی با قابلیت درآمدزایی مناسب به آن نگاه کنید. قیمت این دستگاه بسیار پایین بوده و می توانید با قیمتی مناسب، گوشی موبایل افراد مختلف را در برابر ضربه مقاوم ساخته و به سرعت درآمدزایی نمایید.

    برتری این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر

    مزیت این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر و برتری آن، صفحه نمایش لمسیش می باشد، که کار با دستگاه را راحت تر کرده و همچنین نمای زیباتری را به دستگاه داده است، لازم به ذکر است که وزن کلی این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر پایین تر می باشد، که این نیز به دلیل آسان تر نمودن حمل و نقل آن مزیتی برای این دستگاه نانو گلس زن لمسی به حساب می آید. و در نهایت ذکر این موضوع نیز حائز اهمیت است که قطره های نانو همراه با این دستگاه، آلمانی بوده و مقاومت بالاتری نسبت به قطره های کره ای دارند.

    وزن 0.310 kg
    ابعاد 12.2 × 21.8 × 5.3 cm
    اقلام همراه

    1 – دو دستگاه نانو زن
    2 – ۶ قطره ی نانو
    3 – ۲ قطره ی خوشبو کننده
    4 – یک عدد اسپیکر
    5 – یک عدد پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری
    6 – مایع و پد های تمیز کننده
    7 – چراغ قوه

    کانکتور شارژر

    Micro USB

    ولتاژ

    5 ولت

 شماره تماس  09185324228

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 1,427
  • بازدید کلی : 6,586