loading...

خرید لوازم جهیزیه عروس از بانه

& تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X9500G - صفحه نمایش 4K - فروشگاه کاشانه تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X9500G - صفحه نمایش 4K - فروشگاه کاشانه توضیحات محصول تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X9

کریم زاده بازدید : 22 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

09906267912 - 09185324228

&

تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X9500G - صفحه نمایش 4K - فروشگاه کاشانه


  • تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X9500G - صفحه نمایش 4K - فروشگاه کاشانه

    توضیحات محصول

    تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X9500G با صفحه نمایش 4K و پنل VA یکی از جدیدترین تلویزیون های ساخت کمپانی نام آشنای سونی می باشد که توانایی به خصوصی در نمایش انواع محتوا داشته و کیفیت مطلوبی را در هر شرایطی ارائه می دهد. نمایش رنگ های مشکی به صورتی عمیق تماشای فیلم ها را جذاب تر نموده و همچنین به لطف وجود پنل VA روشنایی زیادی را ارائه می نماید، که در کنار قابلیت HDR رنگ ها را غنی تر نمایش داده و جزئیات را آشکار تر می سازند. به لطف نرخ نوسازی بالا و قابلیت های مناسب جهت بهبود توانایی تلویزیون در نمایش محتوای سریع، X9500G به تلویزیونی مناسب جهت تماشای محتوای سریع از جمله فوتبال و یا فیلم های اکشن تبدیل گشته است.

    تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X9500G

    وجود پردازنده ی X1 Ultimate در کنار دیتابیس محتواهای با کیفیت حتی به بهبود کیفیت تصاویر بی کیفیت نیز کمک نموده و آنها را به بهترین نحو نمایش می دهد. به صورت کلی پنل های VA قدرت کمی در نمایش محتوا از زوایای مختلف داشته و بهترین عملکرد را در نمای مستقیم ارائه می دهند. اما کمپانی سونی با قرار دادن قابلیت X-Wide Angel این مشکل را نیز برطرف نموده است، بدین ترتیب دیگر نیازی نیست  فقط روبروی تلویزیون بنشینید زیرا از هر زاویه ای می توانید کیفیت مطلوب را دریافت نمایید.

    صدای تلویزیون با تکنولوژی های مختلفی غنی شده و تجربه ای باورنکردنی را با پخش صدایی گوشنواز و همه جانبه در اختیار شما می گذارد. همچنین پشتیبانی از فرمان های صوتی و سایر قابلیت هایی که بر هوشمندی تلویزیون سونی مدل X9500G افزوده است، این تلویزیون را از رقبای خود جا نگذاشته و حتی مناسب تر از آنها نیز جلوه داده است. البته زیبایی X9500G نیز تکمیل گر قابلیت های بیش از اندازه ی  آن بوده و می توان آنرا هدیه ای برتر برای اتاق نشیمن و اعضای خانواده تان قلمداد کرد.

    توضیحات کامل تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X9500G

    با وجود اینکه تلویزیون های 65 اینچ در دسته تلویزیون های سایز بزرگ قرار می گیرند اما استفاده و قرار دادن آنها در مکان ها و اتاق نشیمن های نسبتا کوچک نیز، مشکلی نداشته و باعث افزایش سطح دکوراسیون و بهتر شدن آن می گردد، تماشای فیلم های مورد علاقه، انجام بازی های ویدیویی و پخش ویدیو ها و عکس های خاطره انگیز در دورهمی های دوستانه و خانوادگی، همیشه بر روی تلویزیون های سایز بزرگ، جذابیت بیشتری داشته است.

    طراحی ظاهری تلویزیون سونی مدل X9500G

    اتاق نشیمنتان را با وسایلی زیبا، زیباتر بدرخشانید!

    رعایت اصول زیبایی شناختی و طراحی بروز را می توان در تمامی محصولات سونی اعم از تلویزیون، دوربین و سایر وسایل دیگر دید. تلویزیون سونی مدل X9500G نیز به عنوان عضوی از این خانواده ی بزرگ همانند تمامی دستگاه های تولید شده توسط این کمپانی و با طراحی مشابه با سایر تلویزیون های سونی، از این قاعده مستثنی نبوده و درخشندگی اتاق نشیمنتان را دو چندان می نماید. جنس بدنه ی تلویزیون از نوع پلاستیک محکمی می باشد که از قطعات داخلی در برابر ضربات محافظت نموده و همچنین ضخامت کم آن نیز تلویزیون را از هر زاویه ای زیبا ساخته است.

    ساماندهی کابل های مزاحم

    به لطف پایه هایی که توانایی مخفی کردن کابل های خروجی از تلویزیون را دارند. دیگر کابل های مزاحم نمای تلویزیون شما را خراب نکرده و متوجه آنها نخواهید شد.

    کیفیت تصویر

    اگر دنبال کننده ی دنیای تکنولوژی و تلویزیون ها باشید متوجه شده اید که سونی تلویزیون های سری Z خود را هم اکنون یا کیفیت 8k به بازار عرضه می نماید .بنابراین بهترین تلویزیون های 4K این کمپانی را از سری X آن باید انتخاب نمایید. تلویزیون سونی مدل X9500G به عنوان سردمدار این سری، بهترین تلویزیون سونی می باشد که با پنل VA و کیفیت 4K در رزولوشنی برابر با 3840*2160 ارائه گشته است. نمایش جزئیات در این تلویزیون بسیار دقیق بوده و تصاویری بسیار طبیعی و نزدیک به واقعیت را برای شما پخش می نماید.

    پردازنده ی X1 Ultimate

    پشت هر تلویزیون سونی مجموعه ای از فناوری های منحصر به فرد جمع شده اند تا با پردازش تصاویر و بهبود آنها، تصویری را به نمایش بگذارند که از هر لحاظ بی عیب و نقص بوده و نفس را در سینه ها حبس نماید. پشت تمامی این فناوری ها نیز پردازنده ای مشغول به کار است که نقش قلب تپنده ی تلویزیون را داشته و با تمام قدرت مشغول به افزایش کیفیت تصاویر و پردازش آنها می باشد.

    این پردازنده از نوع X1 ULTIMATE بوده و تصاویر را به صورت Object Base برای دستیابی به کیفیتی بیشتر پردازش می نماید. روش Object Base به این صورت است که پردازنده عناصر مختلف تشکیل دهنده ی تصویر را تشخیص داده و جزئیات دقیق آنها را بر روی صفحه نمایش تلویزیون سونی مدل X9500G حفظ می نماید. حتی اگر کیفیت بسیار پایین تری نیز داشته باشند. صدها و هزاران عنصر تشکیل دهنده ی تصاویر تشخیص داده شده و به صورت جداگانه برای دادن کیفیتی مطابق انتظار به تصاویر بهبود داده می شوند.

    صفحه نمایش TRILUMINOS

    پایگاه داده های تصاویر ارتقا یافته

    وجود دو پایگاه داده به منظور ارتقای کیفیت و همچنین کاهش نویز باعث آشکار نمودن جزئیات بیشتری از تصاویر و وضوح بیشتر آنها خواهد شد. این دو دیتابیس که با هم و در راستای هم کار کرده و هر پیکسل را به صورت درجا و فوری بدون کاهش و یا ایجاد تاخیر در زمان پخش ارتقا می دهند، هزاران و میلیون ها مرجع برای مقایسه ی قبل و بعد از ارتقا داشته و  با الگوگیری از آنها تصاویر را بهبود می بخشند.

    نوردهی پشتی به پنل نمایشگر

    سیستم نور دهی پشتی تلویزیون سونی مدل X9500G دارای یک ساختار فوق العاده متراکمی می باشد که می تواند دامنه ی دینامیکی بی سابقه ای را همراه با مشکی های عمیق و نور فوق العاده ارائه دهد. در این سیستم هر ماژول LED به صورت مستقل کنترل شده که به ایجاد تصویری دقیق و دیدنی بسیار کمک می نماید. همچنین این پنل، طراحی خارق العاده ای دارد که باعث جمع شدن نور LED ها در یک نقطه شده و از پراکندگی نور جلوگیری می کند.

    تکنولوژی X-Wide Angel

    تصاویر شبیه به واقعیت را با رنگ های غنی از هر زاویه ای همانگونه که هست ببینید. این تکنولوژی به نمایشگر TRILUMINOS تلویزیون کمک می نماید که نور و غلظت رنگ های تصاویر از هر زاویه ای ثابت مانده و تغییری نداشته باشد که نتیجه ی آن قابلیت تماشای تلویزیون از هر نقطه ی اتاق نشیمنتان می باشد.

    تکنولوژی X-Motion Clarity

    این تکنولوژی حرکات سریع را نرم و واضح نگهداشته و به منظور کاهش تاری آنها، تصاویر متحرک را کنترل می نماید. حتی به هنگام نمایش محتوای پرسرعت نیز تصاویر دقیق و بدون هیچ گونه کاهشی در میزان نور و روشنایی آنها و همچنین تاری و بلور شدن باقی می مانند.

    تکنولوژی نمایش تصاویر با کنتراست بی نهایت

    تصاویر شب را متفاوت تر از تلویزیون های دیگر مشاهده نمایید. تصاویری با نورهای فوق العاده و مشکی های عمیق همراه با کنتراستی 6 برابر بیشتر از کنتراست تلویزیون های معمولی. تلویزیون سونی مدل X9500G با صفحه نمایش 4K  و همچنین قابلیت X-tended Dynamic Range pro تضمین می کند که تضاد و کنتراست بین صحنه های تاریک و روشن به خوبی مشخص بوده و صحنه های تاریک، تاریک تر و صحنه های روشن، روشن تر باشند.

    تکنولوژی DOLBY VISION

    کیفیت بیشتر با تکنولوژی 4K X-Reality PRO

    با وجود این قابلیت تمامی تصاویر به کیفیتی هرچه نزدیک تر به یک تصویر 4K واقعی به منظور ارائه ی وضوحی بیشتر ارتقا داده می شوند. این عملیات به صورتی انجام می پذیرد که کوچکترین تاخیری را در اجرای محتوا به وجود نیاورده و در سریع ترین زمان ممکن جزئیاتی از تصاویر را نمایان سازد که کمتر تلویزیونی قادر به نمایش آنها می باشد.

    تکنولوژی HDR10

    تکنولوژی HDR استفاده شده در تلویزیون سونی مدل X9500G از نوع Object Base بوده و برخلاف سایر تکنولوژی های HDR که الگوریتم های خود را بر روی تمامی تصویر اعمال می نمایند، عناصر موجود در تصویر را به صورت تکی و جداگانه آنالیز نموده و کنتراست آنها را بهبود می بخشد. به لطف چنین تکنولوژی و همچنین به لطف بهبود عناصر به صورت جداگانه، تصاویر پخش شده از X9500G از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و با عمق بیشتری پخش خواهند شد.

    پردازنده تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X9500G

    تکنولوژی Super Bitmapping HDR

    هزاران و صدها رنگ در یک تصویر طلوع و یا غروب خورشید می توان یافت. در تلویزیون های معمولی تمامی این رنگ ها نمایش داده نمی شوند و دلیل آن هم چیزی نیست جز قدرت پایین صفحه نمایش این تلویزیون ها، اما در تلویزیون سونی مدل X9500G رنگ های بیشتری پشتیبانی می شوند که باعث به وجود آمدن تصاویری نرم و بدون پرش رنگ می شود.

    صدای تلویزیون سونی مدل X9500G

    برای لذت از تصاویر پخش شده از چنین صفحه نمایش با کیفیتی لازم است که صدای با کیفیتی را نیز بشنوید. صدای پخش شده از تلویزیون سونی مدل X9500G از نوع آکوستیک بوده و به لطف استانداردهای مختلف بهبود یافته است، استفاده از تکنولوژی Dolby Vision کیفیت صدا را ارتقا داده و جزئیات بیشتری از صدا را برای هماهنگ سازی با کیفیت آن پخش می نماید. همچنین استاندارد DTS نیز به منظور ایجاد صدای فراگیر و القای حس حضور در میان میدانی از بلندگوهای با کیفیت تعبیه گشته است.

    صدای آکوستیک

    سیستم صوتی این تلویزیون علاوه بر خروجی های صدایی که قدرتی برابر با 20 وات دارند از دو سیستم موقعیت یاب تویتی ( Tweet ) نیز تشکیل شده است تا به شما احساس پخش صدا از سطح تلویزیون را داده و با جریان فیلم بیشتر هماهنگتان نماید. بدین ترتیب با مشاهده ی تصاویری هماهنگ با صدای تلویزیون، تجربه ی شما از تماشای محتوای با کیفیت ماندگارتر خواهد بود.

    تکنولوژی Clear Voice

    به کمک این تکنولوژی صداهای مزاحم و نویز های موجود در آنها از صدای اصلی جداشده و دیالوگ ها واضح تر پخش می شوند. همچنین این تکنولوژی فرکانس های حذف شده از صدا را نیز به منظور بازپخش صوتی خالص و بی عیب و نقص بازسازی می نماید.

    صدای واضح با تکنولوژی Clear-Phase

    در تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X9500G از یک کامپیوتر قوی برای جبران کم و کاستی های و عدم دقت در پخش صدا ها استفاده شده است. کامپیوتر ها این کار را با نمونه گیری از فرکانس های بلندگو با دقتی بالا انجام می دهند. اطلاعات به دست آمده برای همگام سازی هرگونه قله یا افت در صدای به وجود آمده استفاده می شود که نتیجه ی آن صدایی خالص و رسا و هموار از تمامی فرکانس ها می باشد.

    تکنولوژی S-Force

    از صدایی با کیفیت و همه جانبه که شما را به قلب تصاویر هدایت می کند لذت ببرید. این تکنولوژی با در نظر گرفتن تمامی پارامترها و تنظیم آنها به شیوه ای مناسب و فقط با استفاده از بلندگوهای سمت چپ و راست تلویزیون صدایی را به وجود می آورد که به شما احساس حضور در مرکز مجموعه ای از بلندگوهای با کیفیت را می دهد. این تکنولوژی نقش به سزایی در با کیفیت ساختن صداهای پخش شده از X9500G و زنده نگه داشتن آنها دارد.

    تلویزیون هوشمند

    تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X9500G یکی از تلویزیون های هوشمند سونی می باشد که به سیستم عامل آندروید مجهز شده است، رابط کاربری جذاب و راحت این سیستم عامل در کنار امکانات متعددی که در اختیار شما می گذارد، مطمئنا شما را سرگرم خواهد ساخت. قابلیت اتصال به اینترنت به صورت وایرلس و یا از طریق کابل LAN امکان جستجو در صفحات وب، دانلود برنامه ها و اپلیکیشن های دلخواه، نمایش ویدیو ها و فیلم های مورد علاقه تان به صورت آنلاین و غیره را در اختیار شما گذاشته و همچنین می توانید محتوا و مطالب دلخواهتان را دانلود نموده و بر روی حافظه ی داخلی دستگاه ذخیره نمایید.

    امکان اتصال به دستگاه های متعدد از طریق به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش، اتصال از طریق بلوتوث و یا وایفای دایرکت، امکان انتخاب از بین مجموعه ی گسترده تری از محتوا را به شما می دهد. همچنین به لطف قابلیت پشتیبانی از فرمان های صوتی و از طریق ریموت کنترل همراه دستگاه می توانید آنچه که می خواهید را از تلویزیونتان درخواست نمایید. تا تلویزیون در کمترین زمان ممکن نتایج در اختیار شما قرار دهد.

    شبکه ی NetFlix

    با توجه به پیشرفت این شبکه ی اینترنتی پخش فیلم، سونی تصمیم گرفته تا به صورت کامل از آن پشتیبانی نماید، به همین منظور از کلیدی میانبر بر روی کنترل تلویزیون برای دسترسی سریع تر به آن استفاده کرده و همچنین یک ماه اشتراک رایگان را نیز در اختیار خریداران تلویزیون 65 اینچ سونی مدل X9500G قرار می دهد.

 شماره تماس  09185324228

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 1,474
  • بازدید کلی : 6,633