loading...

خرید لوازم جهیزیه عروس از بانه

& پرفروش ترین برند های تلویزیون + اینفوگرافیک - فروشگاه اینترنتی کاشانه پرفروش ترین برند های تلویزیون + اینفوگرافیک - فروشگاه اینترنتی کاشانه تلویزیون یکی از ضروری ترین و تقریبا

کریم زاده بازدید : 34 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

09906267912 - 09185324228

&

پرفروش ترین برند های تلویزیون + اینفوگرافیک - فروشگاه اینترنتی کاشانه


  • پرفروش ترین برند های تلویزیون + اینفوگرافیک - فروشگاه اینترنتی کاشانه

    تلویزیون یکی از ضروری ترین و تقریبا پرکاربرد ترین وسیله در بین تمامی لوازم خانگی به شمار می آید، بازار بزرگ این جعبه ی شگفت انگیز، کارخانه ها و برند های بسیاری را به ساخت مدل های متنوع با قابلیت ها و امکانات مختلف مشغول ساخته است، در این مقاله قصد داریم تا آماری را که نشان دهنده ی سهم هر کدام از برند ها از این بازار بزرگ می باشد را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

    5 برند از پرفروش ترین برند های تلویزیون

    • سامسونگ

    کمپانی سامسونگ در سال 1970 یعنی حدود 20 سال قبل اولین تلویزیون خود را به بازار عرضه نمود. این تلویزیون برخلاف تلویزیون های امروزی دارای ابعاد بزرگی بود و فقط قسمت کوچکی از آن به صفحه نمایش تعلق داشت. صفحه نمایشی سیاه و سفیدی که می توان آن را آغاز حکومت سامسونگ بر بازار تلویزیون دانست. فروش این تلویزیون باور نکردنی بود، حدود یک میلیون دستگاه از آن فقط در کره ی شمالی در همان یک سال اول و حدود 4 میلیون دستگاه از آن در کشور های دیگر در مدت زمانی حدود 2 سال به فروش رفت.

    پرفروش ترین برند تلویزیون سامسونگ

    کمپانی ال جی اما با وجود قدمت بیشتر فروشی به اندازه ی محصولات کمپانی سامسونگ نداشته و در رده ی دوم قرار گرفته است. اولین تلویزیونی که توسط این کمپانی کره ای ساخته شد، در سال 1966 بود، این تلویزیون از یک صفحه نمایش سیاه و سفید برخوردار بود و تقریبا به سختی جزئیات تصاویر را مشخص می نمود. اما به هر حال آغازی بود برای موفقیت هایی که این کمپانی در طول سالیان فعالیت خود تا به امروز به دست آورده است. لازم به ذکر است که از این تلویزیون نیز حدود 1 میلیون دستگاه به فروش رفت و علی رغم جدید بودن تکنولوژی شاهد استقبال عظیمی از جانب مردم بود.

    اولین تلویزیون ال جی

    نشانه ای از عظمت و قدرت جمهوری خلق چین در تکنولوژی و صنایع الکتریکی. برندی که به سرعت در کشور های آمریکایی رشد کرده و هم اکنون قسمت عمده ای از بازار تلویزیون را در این قاره به دست گرفته است. آمار فروش تلویزیون های کمپانی TCL در رده ی سوم قرار داشته و با وجود جدیدتر بودن نسبت به کمپانی های سامسونگ و ال جی و حتی بسیاری از برند هایی که در رده های بعدی قرار گرفته اند اما توانسته تا به امروز، طبق آماری که این کمپانی منتشر نموده است، حدود 28 میلیون دستگاه تلویزیون را در سراسر جهان به فروش برساند. لازم به ذکر است که اولین تلویزیونی که توسط این کمپانی ساخته شد حدود 40 سال قبل به بازار عرضه گردید.

    کمپانی TCL

    • هایسنس

    شرکت هایسنس در سال 1969 یعنی 1 سال قبل از کمپانی سامسونگ در کشور چین شروع به کار نمود و امروزه با حدود 13 خط تولید در چین و 40 شرکت در کشور های دیگر، در رده ی چهارم پرفروش ترین برند های تلویزیون در سطح جهان قرار گرفته است. تلویزیون های این کمپانی با وجود دارا بودن تکنولوژی هایی برابر با تلویزیون های هم تراز خود از سایر برند ها، قیمت مناسب تری داشته و به اصطلاح اقتصادی تر می باشند. این برند در بین کاربران ایرانی نیز محبوبیت پیدا کرده و فروش آن رو به رشد می باشد.

    تلویزیون های هایسنس

    برندی سرشناس و معروف، اما رو به افول. تقریبا می توان گفت که کمپانی سونی یکی از اولین تولیدکنندگان تلویزیون در سطح جهان می باشد. فروش تلویزیون های این کمپانی در طی سال های اخیر رو به کاهش بوده و رتبه ی این کمپانی در بین پرفروش ترین برند های تلویزیون در سطح جهان نزولی می باشد، اما تغییر کیفیت را نمی توان دلیل این شکست قرار داد، کیفیت تلویزیون های این کمپانی روز به روز در حال بهبود بوده و نسبت به بسیاری از تلویزیون های سطح جهان با کیفیت تر می باشند، قیمت آنها اما، پا به پای کیفیتشان رو به افزایش است و تقریبا به گرانترین تلویزیون ها تبدیل شده اند، به عبارتی خرید تلویزیون های سونی صرفه ی اقتصادی نداشته و همین امر موجب شکست این کمپانی و کاهش آمار فروش آن شده است.

    خط تولید شرکت سونی به عنوان یکی از پرفروش ترین برند های تلویزیون

    و اما نمودار و آماری از پرفروش ترین برند های تلویزیون از سال 2009 تا 2019 میلادی

    نمودار پرفروش ترین برند های تلویزیون

    کدام یک بهتر است؟

    اگر به دنبال تلویزیونی برتر با تکنولوژی های برتر و قیمت مناسب می گردید، مطمئنا بهترین انتخاب تلویزیون های سامسونگ خواهد بود، اما اگر به خرید به صرفه و اقتصاری بودن نیز اهمیت می دهید، بهتر است به سراغ تلویزیون های برند هایسنس رفته و مدل های آن را خریداری نمایید، تلویزیون های کمپانی ال جی نیز با ظاهر های زیبا و تکنولوژی های برتر انتخاب مناسبی می باشند اما قیمت بالاتری نسبت به سامسونگ داشته و همین امر موجب شده تا بیشتر تلویزیون های کمپانی سامسونگ مورد پسند باشد.

 براي خريد جهيزيه عروس با برادران کيم زاده تماس بگيريد

09906267912 - 09185324228

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 220
  • بازدید سال : 1,471
  • بازدید کلی : 6,630