loading...

خرید لوازم جهیزیه عروس از بانه

& بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ مدل RU7100 - فروشگاه کاشانه بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ مدل RU7100 - فروشگاه کاشانه تلویزیون سامسونگ مدل Ru7100 یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین

کریم زاده بازدید : 29 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

09906267912 - 09185324228

&

بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ مدل RU7100 - فروشگاه کاشانه


  • بررسی تخصصی تلویزیون سامسونگ مدل RU7100 - فروشگاه کاشانه

    تلویزیون سامسونگ مدل Ru7100 یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین تلویزیون های سامسونگ می باشد که در سال 2019 به بازار عرضه شده و جانشین تلویزیون معروف NU7100 در سال 2018 می باشد. در این مقاله قصد داریم مدل 55 اینچی این تلویزیون را که دارای ماهواره ی سرخود بوده و مونتاژ مجارستان می باشد مورد بررسی قرار داده و نقاط قوت و ضعف آنرا به شما عزیزان و همراهان فروشگاه اینترنتی کاشانه معرفی نماییم

    دلیل محبوبیت این تلویزیون 4K را می توان به قیمت پایین با توجه به مشخصات بالا و همچنین کیفیت مناسب صفحه نمایش آن، نسبت به رقبای خود از سایر برند های موجود در بازار اتلاق داد. این تلویزیون تصاویر را با کیفیت نسبتا بالایی به نمایش می گذارد. همچنین به لطف کنتراست بالا عملکرد بسیار مناسبی در اتاق های کم نور داشته و رنگ های مشکی را عمیق تر نشان می دهد. اگرچه در صورت وجود قابلیت Local Dimming ( لوکال دیمینگ ) عملکرد آن در اتاق های تاریک بسیار بیشتر و مطمئنا رنگ های مشکی را عمیق تر نشان می داد. وسعت رنگ های این تلویزیون بسیار زیاد نبوده و روشنایی خیلی بالایی را ارائه نمی دهد. اما دقت رنگ ها بسیار زیادی داشته  و دارای یکنواختی قابل قبولی می باشد. نرخ نوسازی تصویر و Motion Handling تلویزیون مدل Ru7100 متوسط بوده اما Input Lag بسیار پایینی دارد که به طرز قابل توجهی Response Time تلویزیون را بالا برده است.

    تلویزیون سامسونگ مدل Ru7100

    تلویزیون RU7100

    نمره محصول از 10

    • نمره ی کلی 7.5 از 10

    به صورت کلی می توان گفت که تلویزیون سامسونگ مدل RU7100 تلویزیون خوبی بوده و نموره ی کلی مناسبی را به خود اختصاص می دهد. زمان پاسخگویی بالا و Input Lag پایین مطمئنا گیمر ها را به سمت خود کشیده و آنها را به این تلویزیون جذب خواهد نمود. اما باید اشاره نمود برای تماای فیلم های دسته جمعی زیاد مناسب نیست زیرا زاویه ی دید بالایی نداشته و باید مستقیم روبروی تلویزیون بنشینید. علاوه بر این می توانید از این تلویزیون و از سایز های کوچک آن به عنوان مانیتور استفاده نمایید. مطمئنا شما را راضی خواهد نگه داشت.

    نمره ی کلی 7.5
    فیلم 6.6
    برنامه های تلویزیونی 7.5
    ورزش 7.3
    بازی های ویدیویی 8.5
    فیلم HDR 6.7
    بازی HDR 7.9
    استفاده به عنوان مانیتور 8.2

    طراحی تلویزیون سامسونگ مدل RU7100

    ظاهر

    به عنوان جایگزین مدل قدیمی تر خود از سال 2018 یعنی تلویزیون سامسونگ مدل NU7100، پیشرفت چندانی در این تلویزیون مشاهده نمی گردد و تقریبا با همان ظاهر قدیمی طراحی شده است اما به صورت کلی می توان گفت که طراحی زیباتری نسبت با مدل های سری 5 این کمپانی داشته و تقریبا مشابه تلویزیون های QLED آن طراحی شده است. بدنه ی پلاستیکی آن نسبتا با کیفیت بوده و قاب دور تلویزیون نیز ضخامت زیادی ندارد علاوه بر ضخامت قاب، ضخامت تلویزیون نیز قابل قبول بوده و به راحتی می توانید آنرا بر روی دیوار نصب نموده و متوجه بیرون زدگی ای از تلویزیون نشوید.

    لازم به ذکر است وجود پورت های رو به بغل در این تلویزیون دسترسی به HDMI و USB را در صورت اتصال به دیوار قطع نکرده و مشکلی برایتان پیش نمی آید.

    پایه ها

    مطمئنا پایه های از بغل متریال کمتری را مصرف نموده و همچنین وزن کمتری را نیز برای تلویزیون به ارمغان می آورد که نتیجه ی آن قیمت پایین تر تلویزیون و مقرون به صرفه تر بودن آن می باشد. پایه های این تلویزیون پلاستیکی بوده و در صورت اتصال به دیوار می توانید آن را جدا نموده و استفاده ننمایید.  چرخش برخی از تلویزیون ها بر روی پایه هایی که از وسط به تلویزیون متصل می گردند از مزایاییست که تلویزیون مدل RU7100 از آن بی بهره می باشد.

    پشت تلویزیون

    پشت تلویزیون RU7100

    همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، جنس بدنه ی این تلویزیون و قسمت پشتی آن از پلاستیک نسبتا با کیفیتی بوده که در برابر ضربات احتمالی تا حدودی مقاوم می باشد. وجود قابلیت جمع کننده ی سیم ها ( کلیپسی که به پایه های آن متصل است! ) و پنل VESA با اندازه ی 200*200 به منظور اتصال به دیوار از ویژگی های پنل پشتی RU7100 می باشند.

    قاب دور تلویزیون

    قاب دور تلویزیون سامسونگ مدل Ru7100 دارای ضخامت در حدود 1.5 ساتیمتر بوده و تخت می باشد ( دارای برجستگی نیست )

    ضخامت

    ضخامت تلویزیون RU7100

    ضخامت این مدل هم همانند NU7100 از سال قبل بوده و در سایز 55 اینچی آن در حدود 5.7 سانتیمتر است. ضخامت پایین نمای تلویزیون را در صورت اتصال به دیوار زیبا جلوه می دهد.

    کیفیت تصویر

    کنتراست

    علی رغم عدم وجود قابلیت Local Dimming که موجوب تقویت عملکرد تلویزیون در اتاق های تاریک شده و کنتراست آنرا بهبود می بخشد اما باز هم انسبت کنتراست بومی Ru7100 بسیار مناسب بوده و عملکر خوبی را ارائه می دهد. لذت تماشای تصاویر و فیلم های مورد علاقه تان در اتاق های تاریک این قابلیت را برایتان تایید خواهد کرد.

    روشنایی بر روی محتوای SDR

    میزان اوج روشنایی تلویزیون RU7100 بر روی محتوای SDR بسیار خوب است و عملکرد بهتری نسبت به مدل سال قبل خود ( NU7100 ) دارد 

    روشنایی بر روی محتوای HDR

    اما میزان اوج روشنایی این تلویزیون بر روی محتوای HDR نا امید کننده است. RU7100 به اندازه ی قابل قبولی روشن نمی گردد که توانایی ارائه ی محتوای HDR واضحی را داشته باشد. 

    زاویه ی دید

    زاویه ی دید تلویزیون RU7100 نیز نا امید کننده ات. این تلویزیون نمی تواند تصاوی را همانگونه که از روبرو پخش می نماید از گوشه و زوایای دیگر نیز پخش کند. تصاویر جزئیاتشان کمرنگ تر شده و رنگ ها روح خود را از دست می دهند همچنین هرچه زاویه بیشتر گردد روشنایی نیز کمتر خواهد شد.

    یکنواختی رنگ مشکی

    قابلیت Local Dimming تاثیر مثبتی بر روی یکنواختی رنگ مشکی در هر شرایطی داشت اما با وجود فقدان این قابلیت کماکان یکنواختی رنگ مشکی در این تلویزیون بالا بوده و به سختی می توان هاله های ترکیب رنگ سفید با مشکی را در کناره های نشانه ی موجود بر روی صفحه ی مشکی در تصویر بالا مشاهده نمود

    انعکاس نور

    با وجود استفاده از یک پنل VA به جای پنل IPS، اما توانایی تلویزیون RU7100 در کاهش انعکاس نور از صفحه نمایش بسیار قابل تحسین است. به عبارتی در بسیاری از اتاق ها متوجه انعکاس هنور لامپ و یا پنجره ها نخواهید شد.

    لازم به ذکر است در شرایط غیر معمول ( شرایطی که پنجره ها و نور های بسیار زیادی در یک اتاق وجود داشته باشد ) انعکاس ممکن است باعث ایجاد حواس پرتی گردد.

    نمایش محتوا های با کیفیت های مختلف

    کیفیت 480
    کیفیت hd
    کیفیت full hd

    قابلیت ارتقا کیفیت تصاویر در این تلویزیون عملکرد بسیار مناسبی داشته و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد. محتوهای غیر محتوای با کیفیت 4K ( مطمئنا محتوای 4K را بسیار با کیفیت نمایش خواهد داد ) را به صورتی نمایش می دهد که شما را اذیت نخواهد کرد و از تماشای آنها لذت خواهید برد.

    احتمال پیکسل سوختگی و یا ابقاء تصویر

    توانایی سامسونگ در ساخت پنل هایی که از مشکل ابقاء تصویر عاری می باشند بسیار بالا بوده و تقریبا بی رقیب می ماند. این تلویزیون نیز از این قابلیت بی بهره نبوده و 100% شما را دلگرم خواهیم ساخت که هیچ گونه پیکسل سوختگی برای آن پیش نخواهد آمد. البته استفاده از پنل VA نیز بی تاثیر نمی باشد

    Response Time

    تلویزیون سامسونگ مدل Ru7100  با Response Time حدود 19.5 میلی ثانیه در صورت وضوح کامل تصویر و 7 میلی پانیه در صورت وضوح 80 درصد از تصویر نمره ی بسیار عالی را به خود اختصاص می دهد. 

    Input Lag

    زمان تاخیر انتقال از دستگاه پخش کننده بر روی صفحه نمایش این تلویزیون همانطور که در محتوهای بالا نمایش داده شده است بسیار بالا بوده و حتی گیمر ها را نیز به سمت خود جذب می نماید.

    قابلیت های هوشمند

    تلویزیون RU7100

    به صورت کلی باید نمره ی خوبی را به قابلیت های هوشمدن این تلویزیون اختصاص داد. به عبارتی رابط کاربری بسیار مناسبی داشته و مطمئنا شما را مجذوب خود خواهد کرد. لازم به ذکر است همانند بسیاری از مدل های سامسونگ این مدل نیز از تبلغیات عاری نبوده و در صورت اتصال به اینترنت تبلیغاتی را بر روی منوهای خود نمایش می دهد. اما نیازی به نگرانی نیست این تبلیغات به نحوی نیست که مزاحمتی ایجاد کند و فقط در صورت ورود به بخش منو نمایش داده می شود. سیستم عامل این تلویزیون از نوع تایزن بوده و از آپدیت های سل 2019 سامسونگ برای این سیستم عامل نیز بی بهره نبوده. قابلیت استفاده از بازار برنامه های سامسونگ و امکان نصب هر برنامه ی دلخواهی بر روی تلویزیون نیز از نقاط قوت سیستم عامل تلویزیون RU7100 بوده و شما را سرگرم خواهد نمود.

    تصاویر تلویزیون Ru7100

    کنترل تلویزیون RU7100
    کنترل تلویزیون RU7100
    اقلام همراه تلویزیون RU7100
    اقلام همراه تلویزیون RU7100
    کنترل روی تلویزیون در تلویزیون RU7100
    کنترل روی تلویزیون در تلویزیون RU7100

 براي خريد جهيزيه عروس با برادران کيم زاده تماس بگيريد

09906267912 - 09185324228

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 1,467
  • بازدید کلی : 6,626