loading...

خرید لوازم جهیزیه عروس از بانه

& ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI46IS05 - فروشگاه اینترنتی کاشانه ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI46IS05 - فروشگاه اینترنتی کاشانه توضیحات محصول ماشین ظرفشویی مدل SMI46IS05 با ظ

کریم زاده بازدید : 49 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

09906267912 - 09185324228

&

ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI46IS05 - فروشگاه اینترنتی کاشانه


  • ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI46IS05 - فروشگاه اینترنتی کاشانه

    توضیحات محصول

    ماشین ظرفشویی مدل SMI46IS05 با ظرفیت شستشو ظروف کامل 13 نفر و تعداد 2 طبقه، قفسه استیل در دسته ی ظرفشویی های توکار کمپانی بوش قرار می گیرد. این ماشین ظرفشویی علی رغم اینکه جزء دستگاه های سری 4 است، اما از تکنولوژی ها و قابلیت های ویژه ای برخوردار می باشد، که باعث شده مصرف دستگاه به طرز باور نکردنی پایین آمده و در شرایطی کاملا بهینه ظروف را مورد شستشو قرار دهد. SMI46IS05 از قابلیت خشک کردن ظروف نیز برخوردار بوده و پس از پایان کار تمامی ظروف را کاملا خشک و بدون لکه در اختیارتان قرار می دهد.

    اما مهمترین نکته در رابطه با این ماشین ظرفشویی که باعث محبوبیت دوچندان آن شده، جدای از تمامی این ویژگی ها و قابلیت های کاربردی، برنامه های بی صدای آن و انجام عملیات شستشو در شرایطی کاملا ساکت و با تولید کمترین صدا می باشد، این برنامه ها برابر با 6 عدد می باشند که همراه با دو آپشن ویژه به راحتی هر نوع ظرفی را از کاسه های بزرگ پلاستیکی گرفته تا ظروف شیشه ای ظریف و گران قیمت، مورد شستشو قرار داده و نگرانی های شما از بابت تمیز شدن کامل آنها، شکستن و یا .. را از بین می برند. طراحی ماشین ظرفشویی مدل SMI46IS05 ( مشابه بسیاری از دستگاه های توکار و البته با حفظ اصالت محصولات بوش و در راستای طراحی منحصر به فرد محصولات این کمپانی ) بسیار زیبا و منحصر به فرد بوده و دکوراسیون آشپزخانه تان را با ست شدن با کابینت ها و سایر وسایل آشپزخانه تان کاملا ارتقا می دهد. در ادامه در اینفوگرافیک زیر می توانید مختصری از قابلیت های این دستگاه در اختیار شما گذاشته شده و در ادامه مطلب نیز می توانید توضیحات کامل را مطالعه نمایید

    اینفوگرافیک ماشین ظرفشویی توکار بوش

    توضیحات کامل ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI46IS05

    طی سالیان اخیر بسیاری از وسایل الکتریکی و خانگی جای خود را به محصولات توکار داده و محبوبیت این کالاها هر سال بیشتر و بیشتر می شود، هماهنگی بیشتر با سایر لوازم منزل، یک دست بودن، سادگی بیشتر، دوام برای مدت طولانی تر و به صورت کلی مدرن تر بودن، از برتری های محصولات توکار نسبت به محصولات مبله می باشند. با کلیک بر روی لینک زیر می توانید مزایا و معایب ظرفشویی های توکار را نیز به صورت کامل مطالعه نمایید.

    مزایا و معایب ماشین ظرفشویی توکار به همراه اینفوگرافیک

    طراحی و ساخت ماشین ظرفشویی SMI46IS05

    جذابیت و برتری ماشین ظرفشویی مدل SMI46IS05 و به صورت کلی محصولات توکار در این است، که این ماشین ظرفشویی هیچ بدنه ای نداشته و شما می توانید از جنس کابینت های منزلتان و به صورت دلخواه درب آن را طراحی نمایید، باقی قسمت های ظرفشویی نیز در داخل کابینت به صورت فیکس و غیر قابل جنبش قرار می گیرند. لازم به ذکر است که ابعاد این ماشین ظرفشویی به صورت استاندارد بوده و با سایر ظرفشویی های توکار برابر می باشد ( برای اطمینان بیشتر در رابطه با ابعاد آن می توانید اینفوگرافیک بالا را مشاهده فرمایید ). تنها قسمت ماشین ظرفشویی SMI46IS05 که غیر قابل تغییر بوده و به صورت پیش فرض از جنس استیل و با رنگ نقره طراحی شده است، کنسول آن می باشد، که طراحی آن به دلیل قرار گرفتن صفحه نمایش و کلید های کنترلی و به منظور جلوگیری از آسیب دیدن آن ها، به صورت دلخواه نمی باشد.

    فضای داخلی

    ماشین ظرفشویی بوش مدل SMI46IS05 از توانایی شستشوی ظروف کامل 13 نفر به صورت همزمان برخوردار بوده و دارای 2 طبقه به منظور در برگیری ظروف می باشد، طبقات و قفسه های این ماشین ظرفشویی به صورت بسیار منحصر به فردی طراحی شده اند و در ساخت آنها سعی بر آن بوده که ماشین ظرفشویی بیشترین تعداد ظروف و با بزرگترین اندازه های ممکن را در خود جای دهد. به همین منظور طبقه دوم دستگاه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع بوده و می توانید تا حدود 5 سانتیمتر ارتفاع آن را تغییر دهید، تا به دلخواه خود فضای بیشتر را به طبقه دوم و یا طبقه اول اختصاص دهید. این قابلیت توسط کمپانی بوش Vario Flex نام نهاده شده است. لازم به ذکر است که جنس این قفسه ها از استیل بسیار با کیفیتی ساخته شده و ضد زنگ می باشند.

    موتور EcoSilent

    کمپانی بوش همواره به منظور بی رقیب ساختن محصولات خود و همچنین حفظ جایگاهش به عنوان یکی از برترین سازندگان لوازم خانگی، از جمله ماشین ظرفشویی، سعی بر آن داشته تا کارایی دستگاه هایش را به حداکثر رسانده، دوام آن را بالا ببرد و در نهایت صدای تولیدی را نیز به حداقل برساند، به همین منظور این کمپانی از یک موتور قدرتمند به نام EcoSilent در ماشین ظرفشویی مدل SMI46IS05  استفاده نموده، که علی رغم مصرف پایین ( A++ )، از الگوریتم های کاهش نویز و صداهای اضافه نیز بهره می گیرد، نتیجه ی چنین کاری چیزی نیست جز صدایی پایین برابر با 46 دسیبل ( صدایی برابر با صدای بسیاری از یخچال های تولید داخلی ). لازم به ذکر است که در کشور هایی که نمایندگی رسمی بوش در آنجا فعالیت دارد، دستگاه های دارای این موتور با گارانتی 10 ساله در اختیار مردم قرار داده می شود.

    سایر تکنولوژی های ماشین ظرفشویی مدل SMI46IS05 

    شستشوی ظروف تا 3 برابر سریعتر

    ممکن است برای هر خانم خانه داری پیش بیاید که گاهی اوقات نیاز دارند تا هرچه سریعتر ظروف شسته شده و آماده استفاده دوباره گردند. کمپانی بوش به منظور کامل تر کردن ماشین ظرفشویی خود، برای چنین مواقعی نیز چاره اندیشیده و در ماشین ظرفشویی سری 4 مدل SMI46IS05 از تکنولوژی موسوم به VarioSpeed Plus ( واریو سپید پلاس ) جهت افزایش سرعت و اتمام دوره شستشو و خشک کردن یک بار کامل از ظروف ( ظروف 14 نفر ) در زمانی حدود 3 برابر کمتر از زمان واقعی استفاده نموده است.

    ظروف کاملا خشک! Extra Dry

    به همراه برنامه های شستشو می توانید به صورت جداگانه تکنولوژی Extra Dry را نیز به وسیله کلید اختصاصی آن بر روی کنسول ماشین ظرفشویی SMI46IS05 انتخاب نمایید تا دمای مخزن در طول فرآیند آبکشی و آب چکانی افزایش یافته و ظروف شما به صورت کامل خشک شوند. این قابلیت زمان چرخه شستشو را بیشتر از زمان اصلی آن می نماید.

    ظرفشویی توکار بوش مدل SMI46IS05D

    تنظیم زمان شروع به کار ظرفشویی SMI46IS05

    به لطف تکنولوژی Time Delay ( تاخیر زمانی ) شما می توانید برنامه شستشو را انتخاب نموده، زمان شروع به کار را نیز تنظیم نمایید، بدین ترتیب ماشین ظرفشویی SMI46IS05 تا رسیدن زمان مشخص شده عملیات شستشو را شروع نمی نماید، این تکنولوژی برای مواقعی مناسب است که می خواهید منزل را ترک نموده و بعد از ساعت ها بازگردید بدین ترتیب می توانید زمان شروع به کار را طوری تنظیم نمایید که زمان پایان شستشو با رسیدن شما به منزل برابر باشد.

    صرف جویی در مصر آب به کمک سنسور های مختلف

    همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، ماشین ظرفشویی توکار بوش مدل SMI46IS05 یکی از دستگاه هایی می باشد که توانایی شستشو حجم گسترده ای از ظروف را با مصرف کمترین میزان آب دارا می باشد. اما رسیدن به چنین اصل مهمی چگونه امکان پذیر شده است؟ در این ماشین ظرفشویی سنسور ها و تکنولوژی های مختلفی تعبیه شده اند که با در نظر گرفتن پارامتر هایی از جمله، اندازه و بزرگی ظروف، وزن آنها، میزان چربی ها و کثیفی های موجود بر آنها و … میزان آب مورد نیاز برای اتمام شستشو را به دست می آورند. این تکنولوژی ها و سنسور ها عبارت اند از:

    • سنسور Load Sensor: ظروف بزرگ به آب بیشتری احتیاج دارند و ظروف کوچک به آب کمتر. این تکنولوژی به کمک یک سنسور چرخشی سرعتی و با تشخیص نوع و تعداد ظروف داخل ظرفشویی و تنظیم میزان آب مورد نیاز در مراحل آبکشی همواره از مصرف بیهوده و اضافه ی آب جلوگیری می نماید.
    • سنسور Aqua Sensor: این سنسور به کمک پرتوهای نور و با توجه به سطح و میزان آلودگی موجود بر ظروف، میزان آب مصرفی را تنظیم می نماید. همچنین این پرتو ها با توجه به چربی های باقی مانده، میزان مواد شوینده روی ظروف و تکه غذاهای باقی مانده بر روی آنها، تشخیص می دهد که آیا عملیات شستشو نیاز به ادامه دارد یا خیر، بنابراین،این تکنولوژی به صورت غیر مستقیم باعث صرفه جویی در زمان و در نتیجه انرژی و برق نیز می گردد.
    • تکنولوژی Active Water: در این ظرفشویی از تکنولوژی ActiveWater نیز استفاده شده است که همواره آب استفاده شده در ظرفشویی به منظور آبکشی ظروف، به میزان برابری در تمامی ظرفشویی پخش شده، با سرعت بیشتری گرم می شود و همچنین با قدرت بیشتری نیز به داخل مخزن پمپاژ می گردد.  به علاوه این تکنولوژی با توجه به سنسور های موجود میزان آب مصرفی را نیز کنترل می نماید، تا علاوه بر کاهش مصرف انرژی، مصرف آب نیز به حداقل برسد.

    برنامه Silent 50

    این برنامه عملیات شستشو را در شرایطی انجام می دهد که صدای تولید شده از دستگاه بسیار کمتر از حالت عادی بوده و به سختی می توانید متوجه روشن بودن ماشین ظرفشویی شوید، استفاده از این برنامه برای مواقعی مناسب است که اعضای خانواده قصد استراحت داشته و می خواهید هیچ صدایی باعث ایجاد مزاحمت نگردد، لازم به ذکر است که دمای آب در این برنامه تا حدود 50 درجه سانتیگراد بالا رفته و زمان آن نیز بیشتر از سایر برنامه ها می باشد.

 شماره تماس  09185324228

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 1,459
  • بازدید کلی : 6,618