loading...

خرید لوازم جهیزیه عروس از بانه

& مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 55RU7105 با مشخصات کامل. دارای کیفیت تصویر 4K. مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 55RU7105 با مشخصات کامل. دارای کیفیت تصویر 4K. مشخصات و قیمت تلویز

کریم زاده بازدید : 48 پنجشنبه 28 فروردین 1399 نظرات (0)

09906267912 - 09185324228

&

مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 55RU7105 با مشخصات کامل. دارای کیفیت تصویر 4K.


  • مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 55RU7105 با مشخصات کامل. دارای کیفیت تصویر 4K.

    مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 55RU7105 با کیفیت 4K

    تلویزیون سامسونگ 55RU7105 یکی از تولیدات 2019 برند سامسونگ می‌باشد که با در اختیار داشتن امکانات پیشرفته خود را به عنوان رقیبی سر سخت برای دیگر محصولات معرفی کرده است. این تلویزیون اسمارت دارای کیفیت فورکی می‌باشد و این باعث می‌شود تا صحنه‌هایی جذاب و کاملا طبیعی و واقعی نمایش داده شوند. همچنین باید به حضور موتور UHD Engine اشاره کرد که نقش قابل توجهی در ارائه تصاویر مهیج و دقیق و کاملا واضح دارد. این تلویزیون فورکی فناوری Pur Colour را نیز در خود گنجانده است و این باعث می‌شود تا تصاویر با رنگ‌های متنوع و جذاب‌تر و غنی‌تر در اختیار کاربران گذاشته شود، در یک کلام توسط این تکنولوژی می‌توانید تجربه دیداری رنگی را داشته باشید.


    پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها

    تصاویر تلویزیون سامسونگ 55RU7300

    نمره 4.00 از 5

    10,800,000 تومان
    تصاویر تلویزیون سامسونگ 55RU7100

    نمره 3.75 از 5

    10,400,000 تومان
    قیمت تلویزیون سامسونگ 55NU7100

    9,200,000 تومان

    قیمت تلویزیون منحنی سامسونگ 55NU7300

    10,400,000 تومان

    مشخصات تلویزیون سامسونگ 55NU8000

    در انبار موجود نیست

    نمره 4.80 از 5

    تصاویر تلویزیون ال جی 55UM7660

    نمره 3.85 از 5

    11,400,000 تومان

    ناگفته نماند حضور فناوری دالبی دیجیتال پلاس در این تلویزیون 4K زمینه ساز این خواهد شد تا صوتی همه جانبه و فراگیر از اسپیکرهای تلویزیون انتشار پیدا کند بنابراین کاربران این امکان را خواهند داشت تا همراه با تصاویر زیبا و جذاب اصوات را نیز به نحوی غنی و با وضوح کامل دریافت کنند. ناگفته نماند طراحی شیک و براق تلویزیون 55RU7105 بیش از هر بخشی از آن تمام نگاه‌ها را مجذوب خود می‌کند. از دیگر قابلیت‌های قرار داده شده در این تلویزیون 55 اینچ و 4K سامسونگ می‌توان به فناوری HDR10+، فناوری Multiroom link، فناوری تقویت کنتراست، فناوری Micro Dimming، دستیار گوگل، آمازون آلکسا، پورت HDMI، پورت USB، پورت LAN، مرورگر وب، رابط کاربری هوشمند، فناوری Universal Guide، پردازنده 4 هسته‌ای و … اشاره کرد.

    مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 55RU7105 با کیفیت 4K

    ایجاد تصاویر رویایی با کیفیت فورکی !

    تلویزیون 55RU7105 جزو محصولاتی است که تجربیات دیداری ماجراجویانه‌ای را برای شما رقم می‌زند. این تلویزیون اسمارت دارای کیفیت تصویر 4k می‌باشد که امروزه طرفداران فراوانی را پیدا کرده است. زیرا کیفیت فورکی تصاویر هنری و شگفت‌انگیز را برای مخاطبین خلق می‌کند. وجود کیفیت فورکی موجب بالا رفتن سطح توانایی‌های تلویزیون می‌شود و قادر خواهد بود تا لحظات دیداری فوق‌العاده‌ای را برای کاربران خود به وجود آورد. سامسونگ با قرار دادن کیفیت فورکی در این تلویزیون 55 اینچ زمینه دیدن تصاویری کاملا دقیق و واضح و واقع‌بینانه را فراهم می‌کند و با انجام این کار مخاطبین را محو تصاویر می‌کند و آن‌ها را در دل صحنه‌ها قرار می‌دهد.

    سامسونگ از وجود فناوری پیشرفته‌ای نظیر HDR10+ در این محصول نهایت استفاده را برده است و به لطف آن تصاویری با درخشش بالا به همراه جزئیات ریز و دقیق در اختیار کاربران می‌گذارد. همچنین در ایجاد کنتراست بالا نیز نقش قابل توجهی دارد و این امر سبب می‌شود تا صحنه‌هایی کاملا غنی و طبیعی و ماجراجویانه و واقعی برای بینندگان به ارمغان آورده شود. یکی دیگر از فناوری‌های توانمند این تلویزیون 4K قابلیت Micro Dimming می‌باشد. این فناوری باعث می‌شود تا تصاویر با عمق بیشتری نشان داده شود بدین وسیله شما می‌توانید تصاویر را به نحوی طبیعی و عمیق دریافت کنید. لازم به ذکر است توسط این فناوری رنگ‌ها نیز با درخشش و عمق بیشتر ارائه داده می‌شوند.

    ایجاد تصاویر رویایی با کیفیت فورکی !

    تجربه دیداری رنگی و کاملا طبیعی !

    گفتیم که تلویزیون سامسونگ 55RU7105 خود را با دنیای از تکنولوژی‌ها آغشته کرده است و این موجب می‌شود تا کاربران تجربه دیداری فوق‌العاده‌ای را داشته باشند و لذت تمام را از دیدن تصاویر ببرند. در این بخش دیگر توانایی این تلویزیون 55 اینچ در بخش تصاویر را به معرف حضورتان خواهیم رساند. یکی از این قابلیت‌ها Pur Color می‌باشد که حضورش موجب می‌شود تا طیف وسیعی از رنگ‌ها به معرض نمایش گذاشته شوند. بنابراین مخاطبین می‌توانند تصاویر با رنگ‌ها غنی و طبیعی و زیبا و جذاب را مشاهده کنند. در یک کلام می‌توان گفت توسط این فناوری بینندگان تجربه دیداری رنگی را خواهند داشت.

    همچنین باید به حضور فناوری Contrast Enhancer اشاره کرد که زمینه تقویت کنتراست را فراهم می‌کند که این امر سبب می‌شود تا تصاویر با کیفیت و وضوح بالاتر در اختیار کاربران گذاشته شود. ناگفته نماند که این تلویزیون فورکی سامسونگ از وجود فناوری Mega Contrast نیز بهره می‌برد که با ایجاد سطح بالایی از کنتراست موجب می‌شود تا تصاویری با وضوح بالا و کاملا واقعی و طبیعی برای بینندگان ارائه داده شود. خلاصه کلام اینکه سامسونگ با قرار دادن این تکنولوژی‌های پیشرفته در تلویزیون 55 اینچ 55RU7105 رویای دیدن تصاویری بی عیب و نقص و رنگی را به حقیقت تبدیل کرد.

    موتور پردازشگر UHD Engine

    اگر مایلید تا بدانید که در پشت پرده‌ی این ارائه بی عیب و نقص تصویر چه فناوری حضور دارد پس ادامه مطالب را همچنان با ما همراه باشید. سامسونگ با قرار دادن فناوری‌های بیان شده در دو بخش قبلی اکتفا نکرده است و برای اینکه تلویزیون در هر شرایطی عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان دهد تراشه‌ای بر روی تلویزیون 4K 55RU7105 قرار داده است تا بدون وقفه تلویزیون را حمایت کند و تصاویری تمام و کمال را در اختیار کاربران قرار دهد. این تراشه که UHD Engine می‌باشد از توانایی بالایی بهره می‌برد که باعث بالا رفتن سطح قابلیت‌های تلویزیون می‌شود باید گفت این تراشه جزو بهترین می‌باشد و توانسته است جایگاه خاصی را در میان دیگر تراشه‌ها به خود اختصاص دهد.

    این موتور پیشرفته باعث می‌شود تا تصاویری به نحوی کاملا دقیق پردازش شوند و موجب تقویت آن‌ها نیز می‌شود بنابراین شما می‌توانید تصاویری با رزولوشن بالا و به پیکسل‌های دقیق مشاهده کنید. با تاثیر گذاشتن این موتور بر روی پیکسل‌های تصاویر پس می‌توان گفت که تصاویری با کیفیت نامطلوب نیز ارتقا پیدا می‌کنند از این طریق نیز صحنه‌هایی کاملا واضح و شفاف ارائه داده خواهند شد. لازم به ذکر است که موتور UHD Engine توانایی این را نیز دارد تا نویز موجود در تصاویر را به کلی از بین ببرد و صحنه‌هایی روان و خالص و بدون هیچ تاری برای بینندگان به ارمغان آورد. لپ کلام اینکه این موتور قدرتمند تصاویری کاملا واضح و دقیق و طبیعی و با رنگ‌های غنی را نمایش می‌دهد.

    موتور پردازشگر UHD Engine

    زیبایی منزل خود را به سامسونگ بسپارید !

    اگر از آن دسته از کاربران سخت پسند هستید بهتر است به سراغ محصولات کمپانی سامسونگ بروید. زیرا سبک طراحی این کمپانی پر آوازه به گونه‌ای است که همه را مجذوب خود می‌کند. زیبایی خاصی که در دیزاین تلویزیون‌های سامسونگ وجود دارد همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. محصولات این کمپانی قابلیت هماهنگ شدن با هر محیط و دکوراسیونی دارند و جذابیت آن مکان را بالا خواهند برد. تلویزیون 55RU7105 یکی از تولیدات 2019 سامسونگ می‌باشد که همانند یک اثر هنری می‌ماند. این تلویزیون داری فریم‌های باریکی است که اطراف نمایشگر را احاطه کرده‌اند و زیاد جلب توجه نمی‌کنند این قضیه سبب می‌شود تا مخاطبین بدون هیچ حواس پرتی تمرکز کامل بر روی محتوای در حال پخش داشته باشند. همچنین باید گفت که این محصول 55 اینچ سامسونگ بر روی پایه‌های دوشاخه‌ای قرار گرفته‌اند که موجب می‌شود تا از استحکام بالایی برخوردار باشد.

    لازم به ذکر است که این پایه‌ها را می‌توانید جدا کنید و به واسطه یک براکت تلویزیون را بر روی دیوار نصب نمایید. و در کسری از ثانیه نمایی متفاوت و لوکس را برای سالن خود به ارمغان آورید. پنل پشتی این تلویزیون اسمارت نیز همانند دیگر محصولات سری 7 دارای آرایش مرتبی می‌باشد و می‌توانید شاهد حضور درگاه‌های ارتباطی و منبع تغذیه بر روی این بخش باشید. با خرید تلویزیون 55RU7105 علاوه بر اینکه می‌توانید تجربه دیداری و شنیداری فوق‌العاده‌ای داشته باشید می‌توانید محصولی زیبا و مردن و لوکس و با دوام را در اختیار داشته باشید.

    زیبایی منزل خود را به سامسونگ بسپارید !

    امکانات پیشرفته و حرفه‌ای بخش صدا

    تا اینجای مطالب مشخص شد که تلویزیون سامسونگ 55RU7105 از توانایی بالایی برای ارائه بی عیب و نقص تصاویر برخوردار است و در این بخش مهارت‌های آن را در بخش صدا به معرف حضورتان خواهیم رساند. سامسونگ تمام تلاش خود را کرده است تا با قرار دادن فناوری‌های کار آمد همانند بخش تصاویر بتواند رضایت دوستداران خود را بدست آورد. این تلویزیون پیشرفته و هوشمند سامسونگ دارای سیستم 2 کاناله با توان خروجی 20 وات ست و صدایی نسبتا ایده آل را به گوش کاربران انتقال می‌دهد. حضور فناوری قوی و مهمی نظیر Dolby Digital Plus یک نقطه قوتی برای این تلویزیون 55 اینچ محسوب می‌شود زیرا به واسطه حضور آن صداهایی فراگیر و همه جانبه از تلویزیون انتشار پیدا خواهد کرد این امر سبب می‌شود تا کاربران از صدایی گوش نواز و کاملا واضح و دقیق بهره‌مند شوند.

    همچنین امکان پخش صدا از طریق بلوتوث نیز به واسطه حضور Bluetooth audio به وجود می‌آید. لازم به ذکر است که سامسونگ با قرار دادن فناوری Multiroom Link در این محصول خوش ساخت باعث می‌شود تا کاربران بتوانند چند سیستم را به هم متصل کنند و سیستم واحد و یکپارچه را در اختیار داشته باشند بنابراین امکان شنیدن صدایی واضح و دقیق در هر نقطه از منزل فراهم می‌شود. در آخر باید به حضور فناوری Dialog Enhancement اشاره کرد که با بهبود دادن مکالمات و گفتگوها باعث می‌شود تا آن‌ها را به نحوی دقیق و با وضوح کامل و غنی برای بینندگان پخش شود.

    امکانات اسمارت

    امکانات اسمارت تلویزیون 55RU7105

    سامسونگ علاوه بر قرار دادن فناوری‌هایی توانمند در بخش صدا و تصویر برای تلویزیون 55RU7105 بتواند در هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن داشته باشد و جوابگوی سطح توقعات مردم باشد این محصول را با امکانات اسمارت نیز مجهز کرده است. حضور پردازنده 4 هسته‌ای باعث می‌شود تا تلویزیون از سرعت عمل بالایی برخوردار باشد که باید گفت این امر به کاربران اجازه می‌دهد تا دسترسی سریع و آسانی به محتواهای داخل تلویزیون داشته باشند. همچنین این محصول دارای دستیار گوگل و آمازون آلکسا است که حضور این دو ویژگی موجب می‌شود تا طیف وسیعی از امکانات متنوع در اختیار کاربران قرار گرفته شود. توسط این قابلیت‌ها شما می‌توانید تغییر کانال‌ها، حجم صداها و … را انجام دهید به علاوه امکان کنترل کردن لوازم هوشمند منزل به وجود می‌آید.

    از دیگر امکانات اسمارت این تلویزیون خوش فروش سامسونگ Universal Guide می‌باشد که به کاربران کمک می‌کند تا محتوای مورد علاقه خود را به سرعت و براحتی پیدا کنند. لازم به ذکر است که توسط برنامه Smart Things نیز شما این امکان را خواهید داشت تا دسترسی سریعی به اپلیکیشن‌های داخل تلویزیون داشته باشید. ناگفته نماند این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود را بر روی تلویزیون نصب نمایید. حضور مرورگر وب زمینه ساز این خواهد شد تا بینندگان به صفحات وب و دیگر صفحات دسترسی داشته باشند و به جستجوی آنچه می‌خواهند بپردازند. در آخر باید گفت توسط وای فای کاربران می‌توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند.

    سایر امکانات تلویزیون 55RU7105

    حضور این همه فناوری مختلف که هر کدام از توانایی بالایی بهره می‌برند موجب می‌شود تا کاربران سود بیشتری را از تلویزیون هوشمند خود ببرند و خدمات بیشتری را دریافت نمایند. تلویزیون سامسونگ 55RU7105 با داشتن فناوری Connect Share موجب می‌شود تا کاربران بتوانند تلویزیون خود را به دنیایی از سرگرمی‌ها تبدیل کنند لحظات شاد و مهیجی را همراه عزیزان خود سپری کنند. همچنین توسط فناوری DLNA امکان ارتباط به صورت بی سیم به وجود می‌آید شما می‌توانید محتویات داخل گوشی را بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون مشاهده نمایید. البته باید این را نیز بیان کرد که این تلویزیون 4K با داشتن گیرنده دیجیتال DVB-T2 شبکه‌های داخلی را با کیفیت و وضوح بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهد این امر سبب می‌شود تا دیگر نیازی به خرید دستگاه دیجیتال جداگانه برای دریافت این شبکه‌ها نباشد.

    همچنین باید گفت که این محصول با پشتیبانی کردن از EPG باعث می‌شود تا مخاطبین از زمان پخش و تکرار برنامه‌ها تا چند روز آینده با خبر شوند. از دیگر ویژگی‌های جذاب تلویزیون 55 اینچ و 4K سامسونگ مدل RU7105 می‌توان TV Sound On Smartphone را نام برد که امکان شنیدن صدای تلویزیون بر روی گوشی همراه را به وجود می‌آورد. توسط بلوتوث کم مصرف نیز بینندگان محدوده‌ی ارتباطی وسیع‌تری را در اختیار خواهند داشت به علاوه موجب مصرف کم انرژی نیز می‌شود. امکان تنظیم شدن سطح روشنایی تلویزیون با محیطی که در آن قرار گرفته است توسط فناوری Eco Sensor به وجود می‌آید. بنابراین تلویزیون مصرف انرژی کمی خواهد داشت.

    قابلیت Universal Guide

    کلام پایانی …

    اگر جزو افرادی هستید که حس ماجراجویانه دارید و می‌خواهید نهایت لذت را از دیدن تصاویر و صدا ببرید به علاوه زیبایی و شیک بودن را به منزل خود هدیه دهید انتخاب تلویزیون 55RU7105 می‌تواند گزینه مناسبی باشد. زیرا این محصول با داشتن کیفیت فورکی و فناوری HDR10 تصاویری با رنگ‌های غنی و جذاب و متنوع و با کیفیت و وضوح بالا تقدیم مخاطبین می‌کند. همچنین با وجود فناوری‌های پیشرفته در بخش صدا شما را در صوتی واضح و همه جانبه غوطه‌ور می‌کند. ناگفته نماند امکانات اسمارت نیز طیف وسیعی از خدمات و کارایی عالی را در اختیار بینندگان می‌گذارد. یکی دیگر از تولیدات سامسونگ که در سال 2019 تولید شده است تلویزیون 55RU7172 می‌باشد که نسل پیشرفته و جدید تلویزیون 55RU7105 می‌باشد.

یکی از کارآمد و با کیفیت ترین غذاساز های فیلیپس مدل HR7776 می باشد که به شما در صرفه جویی در زمان در حین آشپزی کمک

می کند. از ویژگی های بارز این غذاساز به توان بالای موتور آن و تیغه های ضد زنگ می توان اشاره کرد. هم چنین این غذاساز دارای ظاهری زیبا و جذاب است که فضای آشپزخانه ی شما را زیبا و لوکس می سازد. به کمک این غذاساز چندکاره دیگر نیازی به آبمیوه گیری و و خرد کن و چندین دستگاه دیگر را نخواهید داشت. با استفاده ازغذاساز فیلیپس گوشت، پیاز، سیب زمینی و یا هر ماده ی غذایی دیگر را در مدت زمان بسیار کوتاه خرد، رنده و آسیاب نمایید، مخزن آن از جنس پلاستیک بوده و براحتی می توان محتویات داخل آن را تماشا کرد. هم چنین این محصول صدای بسیار کمی دارد و شما از کارکردن با آن لذت خواهید برد. قطعات این محصول به راحتی از هم جدا شده و شما می توانید آن را در ماشین ظرف شویی نیز قرار دهید.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 1,460
  • بازدید کلی : 6,619