loading...

خرید لوازم جهیزیه عروس از بانه

& تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8500G - کیفیت صفحه نمایش 4K - فروشگاه کاشانه تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8500G - کیفیت صفحه نمایش 4K - فروشگاه کاشانه توضیحات محصول تلویزیون 75 اینچ

کریم زاده بازدید : 25 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

09906267912 - 09185324228

&

تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8500G - کیفیت صفحه نمایش 4K - فروشگاه کاشانه


  • تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8500G - کیفیت صفحه نمایش 4K - فروشگاه کاشانه

    توضیحات محصول

    تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8500G یکی از جدیدترین تلویزیون های ساخته شده در سال 2019 می باشد که به لطف بهره گیری از نمایشگری مجهز به پنل IPS با کیفیت 4K و همچنین تکنولوژی TRILUMINOS تصاویر فوق العاده ای را از هر زاویه به نمایش می گذارد. علاوه بر این صفحه نمایش با سایز 75 اینچ در این تلویزیون حس بودن در سینمایی با اندازه ی بزرگ و کیفیت فوق العاده را به صورتی کامل و خوشایند به شما القا می نماید، این صفحه نمایش اندازه ی بسیار بزرگی داشته و شاهکاری می باشد، که توانایی و قدرت سازندگان آن را در عرضه تلویزیون های با سایز بزرگ به نمایش می گذارد، لازم به ذکر است که تکنولوژی هایی از جمله HDR، Dolby Atmos، Contrast Enhancer و همچنین تکنولوژی بهبود نرخ نوسازی در تصاویر پرسرعت در کنار پردازنده ی X1 تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت تصاویر دارند.

    تلویزیون X8500G هوشمند بوده و به سیستم عامل آندروید مجهز شده است که قابلیت هایی از جمله اتصال به اینترنت و جستجو در صفحات وب، اتصال به تلفن همراه، پخش محتوای موجود بر تلفن همراه به صورت زنده و … را در اختیار شما می گذارد.

    تلویزیون سونی مدل X8500G

    با خرید تلویزیون سونی مدل X8500G اتاق نشیمنتان را مدرن تر سازید، پایه های زیبای آن جلوه ی خاصی را به تلویزیون داده و همچنین ضخامت کمی که دارد نیز آن را به تلویزیونی مناسب جهت نصب بر روی دیوار تبدیل ساخته است. امکان اتصال به دستگاه های مختلف از طریق پورت های متعددی از جمله HDMI، USB و … رنج گسترده تری از محتوا را در اختیار شما می گذارد. از دیگر ویژگی های بارز این تلویزیون می توان به صدای آکوستیک و همه جانبه آن اشاره نمود که همواره لذت تماشای فیلم مورد علاقه تان را چند برابر می نماید.

    توضیحات کامل تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8500G

    پیشرفت تلویزیون و نفوذ آن در خانه ها کارخانه های بسیاری را به ساخت این جعبه ی شگفت انگیز و همچنین رقابت بر سر کیفیت و جایگاهی برتر مشغول ساخته است. تلویزیون های کمپانی سونی در این بین با پیشینه ای درخشان از جایگاه هایی برتر نسبت به سایر برند های دیگر، همواره در حال تولید تلویزیونهاییست که کیفیت را به درستی برای شما معنی می نمایند. لازم به ذکر است طراحی متفاوت تلویزیون های این کمپانی نسبت به سایر برند های دیگر آنها را متمایز و منحصر به فرد ساخته است.

    طراحی ظاهری تلویزیون سونی مدل X8500G

    تلویزیون ها از وسیله هایی هستند که نقشی اساسی در جلوه دادن به فضای اتاق نشیمن و ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل ایفا می کنند. بدنه تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8500G از جنس پلاستیک با کیفیتی ساخته شده است که وزن آن را در حدی معقول نگه داشته است. البته کیفیت این پلاستیک به نحویست که در برابر ضربه مقاوم بوده و همچنین از قطعات داخلی تلویزیون نیز به خوبی محافظت می نماید. پایه های تلویزیون علی رغم محافظت از تلویزیون در برابر تکان های نسبتا متوسط، جلوه ی خاصی را نیز به تلویزیون داده اند. همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد شما می توانید این تلویزیون را به دیوار متصل ساخته و از پایه های آن استفاده ننمایید.

    ساماندهی کابل های مزاحم

    رنگ های واضح دنیای واقعی را در اطراف خود ببینید. Triluminos اصطلاحیست که توسط سونی ابداع شده است، Triluminos در اصل یک فناوری است که اشباع رنگ ها را بر روی صفحه نمایش هایی که بر روی برخی از تلویزیون ها و تلفن های هوشمند سونی یافت می شود، تقویت می نماید. این تکنولوژی همچنین به کاهش عمق رنگ ها و محو شدن آنها به هنگام مشاهده ی صفحه نمایش از زوایای مختلف کمک می نماید.

    کیفیت تصویر

    ویژگی که تلویزیون ها را از هم متمایز می ساز کیفیت صفحه نمایش آنها می باشد. چه بسیارند تلویزیون های زیبایی که کیفیت صفحه نمایش آنها بسیار پایین بوده و حتی لذت تماشای فیلم مورد علاقه تان را نیز از شما می گیرند. تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8500G دارای یک صفحه نمایش 4K با رزولوشن بالای 3840*2160 می باشد که به پنل IPS جهت افزایش زاویه ی دید تلویزیون و قابلیت مشاهده ی آن از زوایای مختلف مجهز شده است. قابلیت های ارتقای تصویر در این تلویزیون به حدیست که حتی بی کیفیت ترین تصاویر را نیز به تصاویری تبدیل می سازند که کمتر تلویزیونی قادر به نمایش آنها با این کیفیت بالا باشد.

    کیفیت بیشتر با تکنولوژی 4K X-Reality PRO

    با وجود این قابلیت تمامی تصاویر به کیفیتی هرچه نزدیک تر به یک تصویر 4K واقعی به منظور ارائه ی وضوحی بیشتر ارتقا داده می شوند. این عملیات به صورتی انجام می پذیرد که کوچکترین تاخیری را در اجرای محتوا به وجود نیاورده و در سریع ترین زمان ممکن جزئیاتی از تصاویر را نمایان سازد که کمتر تلویزیونی قادر به نمایش آنها می باشد.

    صفحه نمایش از نوع TRILUMINOS

    با این صفحه نمایش فراتر از کیفیت را به تصویر بکشید. دنیای اطرافتان را رنگی تر از آنچه که به نظر می رسد ببینید. یک صفحه نمایش TRILUMINOS از طیف رنگی گسترده تری برای نمایش تصاویر استفاده می کند. که به درستی غلظت، روشنایی و سایه های موجود در تصاویر را نشان می دهد.

    پردازنده ی X1 معمولی

    پردازنده های سری X1 کمپانی سونی به سه سطح از کیفیت تقسیم می گردند که هر کدام از آنها قابلیت های ویژه ای را بر روی تصاویر اعمال می نمایند. این سه سطح به قرار زیر می باشند:

    • پردازنده ی X1 معمولی
    • پردازنده ی X1 Xtreme
    • پردازنده ی X1 Ultimate

    پردازنده ی تلویزیون سونی مدل X8500G

    پردازنده ی استفاده شده در این تلویزیون از نوع X1  معمولی بوده و همواره تصاویر را برای دستیابی به کیفیتی بهتر پردازش می نماید. روش پردازش تصاویر در تلویزیون سونی مدل X8500G به دو صورت بوده و هر کدام از آنها از الگوریتم های خاصی استفاده می کنند:

    • روش اول تصاویر را به صورت Object Base برای دستیابی به کیفیتی بیشتر پردازش می نماید. روش Object Base به این صورت است که پردازنده عناصر مختلف تشکیل دهنده ی تصویر را تشخیص داده و جزئیات دقیق آنها را بر روی صفحه نمایش X8500G حفظ می نماید. حتی اگر کیفیت بسیار پایین تری نیز داشته باشند. صدها و هزاران عنصر تشکیل دهنده ی تصاویر تشخیص داده شده و به صورت جداگانه برای دادن کیفیتی مطابق انتظار به تصاویر بهبود داده می شوند.
    • در روش دوم پردازنده به کمک دیتابیس های پردازش تصویر که یکی از آنها به منظور کاهش نویز تصاویر ( با مقایسه ی قبل و بعد تصاویر بهبود یافته ) و یکی دیگر نیز به برای افزایش کیفیت تصاویر به کیفیت مطلوب به کار می رود، کیفیت تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را از بین می برد.

    تکنولوژی Dolby Vision

    تکنولوژی HDR10

    تکنولوژی HDR استفاده شده در تلویزیون سونی مدل X8500G از نوع Object Base بوده و برخلاف سایر تکنولوژی های HDR که الگوریتم های خود را بر روی تمامی تصویر اعمال می نمایند، عناصر موجود در تصویر را به صورت تکی و جداگانه آنالیز نموده و کنتراست آنها را بهبود می بخشد. به لطف چنین تکنولوژی و همچنین به لطف بهبود عناصر به صورت جداگانه، تصاویر پخش شده از X8500G از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و با عمق بیشتری پخش خواهند شد.

    قابلیت HDR در تلویزیون سونی مدل X8500G

    صدای تلویزیون سونی مدل X8500G

    برای لذت از تصاویر پخش شده از چنین صفحه نمایش با کیفیتی لازم است که صدای با کیفیتی را نیز بشنوید. صدای پخش شده از تلویزیون 75 اینچ سونی مدل X8500G از نوع آکوستیک بوده و به لطف استانداردهای مختلف بهبود یافته است، استفاده از تکنولوژی Dolby Vision کیفیت صدا را ارتقا داده و جزئیات بیشتری از صدا را برای هماهنگ سازی با کیفیت آن پخش می نماید. همچنین استاندارد DTS نیز به منظور ایجاد صدای فراگیر و القای حس حضور در میان میدانی از بلندگوهای با کیفیت تعبیه گشته است.

    صدای آکوستیک

    سیستم صوتی این تلویزیون علاوه بر خروجی های صدایی که قدرتی برابر با 20 وات دارند از دو سیستم موقعیت یاب تویتی ( Tweet ) نیز تشکیل شده است تا به شما احساس پخش صدا از سطح تلویزیون را داده و با جریان فیلم بیشتر هماهنگتان نماید. بدین ترتیب با مشاهده ی تصاویری هماهنگ با صدای تلویزیون، تجربه ی شما از تماشای محتوای با کیفیت ماندگارتر خواهد بود.

    تلویزیون هوشمند

    امروزه پیداکردن تلویزیونی که هوشمند نبوده و دارای سیستم عاملی مخصوص نباشد بسیار مشکل شده است. بیشتر تلویزیون های با کیفیت از قابلیت هایی برخوردار می باشند که آنها را هوشمند ساخته است. اما آنچه که امروزه ملاکی برای ایجاد تفاوت در میان تلویزیون ها می باشد، رابط کاربری آنها، سادگی کار، و قابلیت های سرگرم کننده ای می باشد که بسته به نوع تلویزیون و شرکت سازنده ی آن متفاوت می باشد. در ویدیوی زیر می توانید قابلیت هایی را ببینید که تلویزیون سونی مدل X8500G در اختیار شما قرار می دهد.

    تلویزیون موجود در ویدیوی زیر مدل X8500G نبوده و صرفا جهت معرفی قابلیت های هوشمند تلویزیون استفاده شده است.

 شماره تماس  09185324228

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 239
  • بازدید سال : 1,490
  • بازدید کلی : 6,649