loading...

خرید لوازم جهیزیه عروس از بانه

& تلویزیون 65 اینچ اولد سونی مدل A8G کیفیت صفحه نمایش 4K - فروشگاه کاشانه تلویزیون 65 اینچ اولد سونی مدل A8G کیفیت صفحه نمایش 4K - فروشگاه کاشانه توضیحات محصول تلویزیون سونی مد

کریم زاده بازدید : 31 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

09906267912 - 09185324228

&

تلویزیون 65 اینچ اولد سونی مدل A8G کیفیت صفحه نمایش 4K - فروشگاه کاشانه


  • تلویزیون 65 اینچ اولد سونی مدل A8G کیفیت صفحه نمایش 4K - فروشگاه کاشانه

    توضیحات محصول

    تلویزیون سونی مدل A8G یکی از جدیدترین تلویزیون های 4K کمپانی سونی می باشد که در سال 2019 تولید شده و در دسته ی تلویزیون های اولد این کمپانی قرار می گیرد. در این مقاله قصد بررسی و معرفی ویژگی ها و قابلیت های مدل 65 اینچی آنرا داریم که کیفیت بی نظیر صفحه نمایش آن را می توان به لطف پردازنده ی قدرتمند X1 و همچنین قابلیت های منحصر به فرد تعبیه شده در آن دانست که همواره حس واقعیت را با پخش تصاویری با کیفیت به شما منتقل خواهند ساخت.

    اینفوگرافیک تلویزیون سونی مدل A8G

    خروجی های صدای A8G با قدرت 40 وات صدای فوق العاده رسا و آکوستیکی را تولید می نمایند که همواره شما را از خرید ساوند بار و یا هر وسیله ی جانبی که وظیفه ی تقویت صدا را برعهده دارد بی نیاز می سازد. علاوه بر تمام موارد ذکر شده طراحی شیک و مدرن آن نیز نمای اتاق نشیمنتان را به تنهایی زیبا و خاص کرده و شما را مجذوب خود خواهد ساخت. توضیحات تخصصی این مدل را در ادامه مطالعه فرمایید.

    توضیحات تخصصی تلویزیون اولد سونی مدل A8G

    معرفی برند سونی

    کمپانی سونی به عنوان برترین تولید کننده ی تجهیزات و کالاهای عکاسی و فیلم برداری و همچنین به عنوان یکی از پرفروشترین برند های صوتی و تصویری چه در سطح جهان و چه در سطح ایران، دیر بازیست که شهرت خود را به دست آورده و همواره در حال تلاش برای حفظ جایگاه خود و سعود به رتبه های برتر می باشد. کم تر کسی را می توان یافت که آوازه ی کیفیت محصولات سونی را نشنیده و یا تجربه نکرده باشد. در این بین تلویزیون های این کمپانی نیز طرفداران خاص خود را داشته و هرساله مدل های با کیفیتی از آنها روانه ی بازار ایران می گردند.

    تلویزیون اولد سونی مدل A8G

    کیفیت تصاویر تلویزیون اولد سونی مدل A8G

    همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره گردید، کیفیت تصاویر پخش شده از تلویزیون A8G از هر لحاظ بی عیب و نقص بوده و همانند سایر تلویزیون های اولد عملکرد بسیار مناسبی در پخش انواع تصاویر در هر فضا و موقعیتی و به ویژه در اتاق های تاریک به لطف تولید و نمایش رنگ مشکی به صورتی عمیق و یکنواخت دارد. وجود قابلیت هایی همچون HDR10، Dolby Vision، بهبود کنتراست تصاویر و غیره کیفیت تصاویر را به زیباترین و بالاترین حالات ممکن رسانده اند.

    نمایش دقیق رنگ ها توسط صفحه نمایش تلویزیون اولد سونی مدل A8G نیز که به لطف تکنولوژی LiveColor امکان پذیر شده است از نکاتیست که شایان ذکر بوده و نباید از آن چشم پوشی نمود. همچنین توانایی نمایش تصاویر از زوایای مختلف و با رنگ هایی واقعی تر نیز از دیگر ویژگی های صفحه نمایش این تلویزیون می باشند که همواره تصاویر پخش شده از آن را زیباتر ساخته اند. توضیحات کامل تکنولوژی های مورد استفاده به منظور بهبود تصاویر این تلویزیون را در ادامه مطالعه فرمایید.

    پنل نمایشگر OLED

    وقتی سخن از نمایشگر اولد به میان می آید تصاویر نمایی از واقعیت به خود می گیرند. به لطف مشکی هایی عمیق تر و رنگ هایی طبیعی تر تصاویر همواره زیباتر و با کیفیت تر پخش خواهند شد. به صورت کلی نمایشگر های 4K دارای 8.3 میلیون پیکسل می باشند که نور دهی به آنها در پنل های مختلف متفاوت می باشد، نور دهی به پیکسل های نمایشگر های اولد به صورت پیکسل پیکسل بوده و هر پیکسل به صورت جداگانه نور خود را تولید می نماید، که نتیجه ی آن تصاویری واضح تر با کنتراست بالاتر می باشد.

    تکنولوژی Triluminos چیست ؟

    رنگ های واضح دنیای واقعی را در اطراف خود ببینید. Triluminos اصطلاحیست که توسط سونی ابداع شده است، Triluminos در اصل یک فناوری است که اشباع رنگ ها را بر روی صفحه نمایش هایی که بر روی برخی از تلویزیون ها و تلفن های هوشمند سونی یافت می شود، تقویت می نماید. این تکنولوژی همچنین به کاهش عمق رنگ ها و محو شدن آنها به هنگام مشاهده ی صفحه نمایش از زوایای مختلف کمک می نماید.

    پردازنده ی X1 EXtreme

    پردازنده های سری X1 کمپانی سونی به سه سطح از کیفیت تقسیم می گردند که هر کدام از آنها قابلیت های ویژه ای را بر روی تصاویر اعمال می نمایند. این سه سطح به قرار زیر می باشند:

    • پردازنده ی X1 معمولی
    • پردازنده ی X1 Xtreme
    • پردازنده ی X1 Ultimate

    پردازنده ی استفاده شده در این تلویزیون از نوع X1 Xtreme بوده و تصاویر را به صورت Object Base برای دستیابی به کیفیتی بیشتر پردازش می نماید. روش Object Base به این صورت است که پردازنده عناصر مختلف تشکیل دهنده ی تصویر را تشخیص داده و جزئیات دقیق آنها را بر روی صفحه نمایش A8G حفظ می نماید. حتی اگر کیفیت بسیار پایین تری نیز داشته باشند. صدها و هزاران عنصر تشکیل دهنده ی تصاویر تشخیص داده شده و به صورت جداگانه برای دادن کیفیتی مطابق انتظار به تصاویر بهبود داده می شوند.

    علاوه بر این و به کمک دیتابیس های پردازش تصویر که یکی از آنها به منظور کاهش نویز تصاویر با مقایسه ی قبل و بعد تصاویر بهبود یافته و یکی دیگر نیز به برای افزایش کیفیت تصاویر به کیفیت مطلوب به کار می رود. کیفیت تصاویر به حدی باور نکردنی زیبا می گردند و کاملا بدون نویز بر روی صفحه نمایش شما ظاهر می شوند.

    تکنولوژی Dolby

    Dolby vision یک تکنولوژی HDR پیشرفته است، که روشنایی، رنگ، کنتراست و جزئیات را برای نمایش بر روی تلویزیون شما بهبود می بخشد. مهم نیست که صفحه نمایش تلویزیون شما چه کیفیتی دارد، و یا تصاویر را با چه نرخ تازه سازی پخش می نماید این تکنولوژی با بهبود روشنایی و دامنه ی رنگهای پخش شده از هر پیکسل، تصاویر را به صورت صحنه به صحنه پردازش نموده و با اعمال تنظیمات مناسب بر روی هر صحنه، نمایی دیگر به تصاویر مورد علاقه ی شما می بخشد. با تلویزیون اولد سونی مدل A8G و تکنولوژی Dolby Vision خانه ی خود را به سینما تبدیل سازید.

    تکنولوژی IMAX Enhanced

    IMAX Enhanced سطح جدیدی از کیفیت به شمار می رود. این تکنولوژی با اعمال الگوریتم هایی خاص بر روی 4 قسمت اصلی از تصاویر و فیلم ها، محتوایی بهبود یافته را بر روی نمایشگر تلویزیون شما پخش خواهد نمود.

    تکنولوژی HDR

    تکنولوژی HDR استفاده شده در تلویزیون اولد سونی مدل A8G از نوع Object Base بوده و برخلاف سایر تکنولوژی های HDR که الگوریتم های خود را ر روی تمامی تصویر اعمال می نمایند، عناصر موجود  در تصویر را به صورت تکی و جداگانه آنالیز نموده و کنتراست آنها را بهبود می بخشد. به لطف چنین تکنولوژی و همچنین به لطف بهبود عناصر به صورت جداگانه، تصاویر پخش شده از A8G از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و با عمق بیشتری پخش خواهند شد.

    همچنین به لطف قابلیت Super Bit Mapping HDR رنگ ها نرم تر پخش خواهند شد، به عبارتی این قابلیت نیز به جای استفاده از منبعی 8 بیتی، از یک منبع 14 بیتی برای پردازش تصاویر استفاده می نماید.

    صدای تلویزیون A8G

    برخلاف بسیاری از تلویزیون های معمولی و یا حتی رده بالای دیگر، صدای تلویزیون اولد سونی مدل A8G از تمام صفحه به گوش شما می رسد. که شما را به معنای واقعی در جریان فیلم قرار داده و احساس حضور در صحنه ها را واقعی می سازد. صدای فوق العاده شنیدنی و آکوستیک این تلویزیون با قدرتی برابر با 40 وات به خوبی کیفیت بالای صفحه نمایش 4K آن را معنی می بخشد.

    صدای واضح با تکنولوژی Clear-Phase

    در تلویزیون اولد سونی مدل A8G از یک کامپیوتر قوی برای جبران کم و کاستی های و عدم دقت در پخش صدا ها استفاده شده است. کامپیوتر ها این کار را با نمونه گیری از فرکانس های بلندگو با دقتی بالا انجام می دهند. اطلاعات به دست آمده برای همگام سازی هرگونه قله یا افت در صدای به وجود آمده استفاده می شود که نتیجه ی آن صدایی خالص و رسا و هموار از تمامی فرکانس ها می باشد.

    تکنولوژی S-Force

    از صدایی با کیفیت و همه جانبه که شما را به قلب تصاویر هدایت می کند لذت ببرید. این تکنولوژی با در نظر گرفتن تمامی پارامترها و تنظیم آنها به شیوه ای مناسب و فقط با استفاده از بلندگوهای سمت چپ و راست تلویزیون صدایی را به وجود می آورد که به شما احساس حضور در مرکز مجموعه ای از بلندگوهای با کیفیت را می دهد. این تکنولوژی نقش به سزایی در با کیفیت ساختن صداهای پخش شده از A8G و زنده نگه داشتن آنها دارد.

    تلویزیون هوشمند

    تلویزیون اولد سونی مدل A8G نیز همانند سایر تلویزیون های نسل جدید موجود در بازار از قابلیت های ویژه ای که آن را به یک دستگاه هوشمند تبدیل ساخته است استفاده می نماید، وجود سیستم عامل آندروید رنج گسترده ای از قابلیت های سرگرم کننده را در اختیارتان می گذارد. همچنین به لطف اتصالات مختلف از جمله: Wifi، Bluetooth، USB، HDMI و … می توانید به مجموعه ای گسترده از محتوای خارجی دست یابید.

    تلویزیون موجود در ویدیوی زیر مدل A8G نبوده و صرفا جهت معرفی قابلیت های هوشمند تلویزیون استفاده شده است

    حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی تلویزیون نیز به شما امکان ذخیره ی محتوای دلخواه را بر بدون نیاز به حافظه های جانبی می دهد. قابلیت استفاده از برنامه ها، فیلم ها و اپلیکیشن های موجود بر روی Google Play این تلویزیون را سرگرم کننده تر نیز ساخته است.

    هر چه از قابلیت های ویژه ی این تلویزیون و امکانات مختلف آن توضیح داده شود، باز هم مواردی برای توضیح به جا می ماند. اما نکته ی قابل توجه این است که با خرید تلویزیون اولد سونی مدل A8G علی رغم لذت از کیفیت بالای صدا و تصویر آن به طور قطع سرگرم نیز خواهید شد.

    دستیار های صوتی

    پشتیبانی از دستیار های صوتی آمازون و گوگل A8G را هوشمند تر نیز ساخته است. به کمک میکروفون از پیش تعبیه شده در آن نیز، می توانید فقط با کلمات صوتی به جستجو پرداخته و نیازی به تایپ کردن نداشته باشید.

    شبکه ی NetFlix

    با توجه به پیشرفت این شبکه ی اینترنتی پخش فیلم، سونی تصمیم گرفته تا به صورت کامل از آن پشتیبانی نماید، به همین منظور از کلیدی میانبر بر روی کنترل تلویزیون برای دسترسی سریع تر به آن استفاده کرده و همچنین یک ماه اشتراک رایگان را نیز در اختیار خریداران تلویزیون اولد سونی مدل A8G قرار می دهد.

 شماره تماس  09185324228

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 1,451
  • بازدید کلی : 6,610