loading...

خرید لوازم جهیزیه عروس از بانه

& ماشین لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل J5456 - رنگ نقره - فروشگاه کاشانه ماشین لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل J5456 - رنگ نقره - فروشگاه کاشانه توضیحات محصول وقت آن رسیده لباسشویی

کریم زاده بازدید : 33 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

09906267912 - 09185324228

&

ماشین لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل J5456 - رنگ نقره - فروشگاه کاشانه


  • ماشین لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل J5456 - رنگ نقره - فروشگاه کاشانه

    توضیحات محصول

    وقت آن رسیده لباسشویی قدیکیتان را عوض نمایید؟ چه چیزی بهتر از خرید یک دستگاه لباسشویی از یکی از معتبرترین برند های ساخت لوازم خانگی؟ برندی که اعتبار خود را سالیان سال است که به دست آورده و با وجود این چنین اعتماد بالایی در میان مردم، کماکان در حال ساخت محصولاتی می باشد که با ساخت آنها بتواند به جایگاهی والاتر دست یافته و مشتریان و طرفداران خود را همواره راضی و خشنود نگه دارد. ماشین لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل J5456 با موتور اینورتر دیجیتال از نوع گیربکسی یکی از کم مصرف ترین، زیباترین، ارزان قیمت ترین و با دوام ترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار می باشد که به تکنولوژی ها و برنامه های شستشو بسیار پرکاربردی نیز جهت انجام عملیات شستشو در شرایطی بهینه و قابل قبول بدون آسیب رساندن به بافت هر نوع از لباس ها، مجهز گشته است. از معروفترین و پرطرفدارترین این تکنولوژی ها که می توان آن را عامل اصلی محبوبیت لباسشویی های سامسونگ دانست، تکنولوژی EcoBubble می باشد که به ترکیب آب و مواد شوینده با هوا و ساخت حباب هایی گفته می شود که علاوه بر شستشوی بهتر لباس ها و نفوذ بهتر در بافت انها باعث کاهش مصرف مواد شوینده و آب و همچنین زمان شستشو نیز می گردد. این ماشین لباسشویی زیبا از تکنولوژی های بسیار بیشتری نیز بهره گرفته است که در ادامه می توانید آنها را نیز مطالعه فرمایید.

    اینفوگرافیک ماشین لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل j5456

    ماشین لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل J5456

    ماشین های لباسشویی را می توان یکی از مهمترین لوازم خانگی دانست، وسیله ای که ورود آن خانه های مردم، انقلابی در زمینه ی شستشو و محافظت از لباس ها به شمار می آید، این وسیله ی کاربردی را به دلیل نیاز بیش از اندازه به آن، کمپانی ها و برند های بسیاری تولید می نمایند، کمپانی سامسونگ به عنوان یکی از این برند ها و همچنین به عنوان یکی از برترین آنها بیش از چندین دهه است که فعالیت خود را شروع نموده است.

    ماشین لباسشویی 9 کیلو سامسونگ مدل j5456

    طراحی ظاهری ماشین لباسشویی مدل j5456

    ماشین لباسشویی مدل J5456 در دو رنگ نقره و سفید تولید شده است ظرفیت دیگ آن برابر با 9 کیلوگرم ( توانایی شستشوی 9 کیلوگرم لباس به صورت یکباره ) می باشد. مصرف آب این ماشی لباسشویی بسیار اندک می باشد به صورتی که در هر بار شستشو حدود 44 لیتر آب مصرف می نماید، ابعاد آن به صورت استاندارد طراحی شده و سرعت دیگ آن نیز برابر با 1400 دور در دقیقه می باشد که با توجه به برنامه ی انتخابی و نوع لباس هایتان می توانید مقادیر کمتر از این سرعت ( از 400 دور در دقیقه تا 1400 دور در دقیقه ) را نیز انتخاب نمایید. طراحی درب این ماشین لباسشویی بسیار زیبا بوده و در هر دو رنگ آن چه نقره و چه سفید از یک رنگ آبی به منظور جلوه ی بهتر درب استفاده شده است، از دیگر مشخصه های ظاهری ماشین لباسشویی 9 کیلو مدل J5456 باید به صفحه نمایش لمسی آن و همچنین ولوم چرخشی انتخاب برنامه شستشو اشاره نمود.

    برنامه های شستشو

    این تعداد برنامه های شستشو نیست که به تنهایی اهمیت یک ماشین لباسشویی را بالا می برد، بلکه نحوه شستشو لباس ها و همچنین سایر تکنولوژی های استفاده شده در ان نیز حائز اهمیت می باشند، ماشین لباسشویی مدل J5456 دارای 14 برنامه شستشو می باشد که از مهمترین آنها می توان به :

    • برنامه شستشو لباس های کتانی
    • برنامه شستشو لباس های پشمی
    • برنامه شستشو سریع لباس ها
    • برنامه شستشو لباس های ظریف
    • برنامه مخصوص شستشو لباس های بچه
    • برنامه شستشو دیگ پس از پایان عملیات شستشو
    • و …

    اشاره نمود. این برنامه ها دارای تنظیمات به خصوصی نیز می باشند و الگوهای شستشو آنها به منظور مراقبت از انواع لباس ها، متفاوت می باشد، اما مهمترین نکته در رابطه با آنها تکنولوژی است که در همه ی آنها مورد استفاده قرار می گیرد و سطح شستشو این برنامه ها و قدرت آنها و همچنین اعتبار و محبوبیت ماشین لباسشویی مدل J5456 را نسبت به رقبای خود افزایش داده است، این تکنولوژی چیزی نیست جر شستشو به وسیله ی حباب های شوینده یا EcoBubble.

    تکنولوژی EcoBubble

    به صورت کلی و مختصر این تکنولوژی ترکیبیست از کف، آب و هوا که باعث پاکیزه شدن سریع تر و بهتر لباس ها می گردد. تکنولوژی EcoBubble، فشار سطحی اب را کاهش داده و باعث می گردد تا مواد شوینده به راحتی به حباب هایی قدرتمند تبدیل شده و به صورتی ملایم به بافت لباس ها نفوذ کنند. طرز کار و مراحل انجام عملیات شستشو در این تکنولوژی به صورت زیر است:

    • مرحله اول : در این مرحله قطعه ای که از آن با نام سازنده ی حباب های شوینده یا EcoBubble Generator یاد می شود مواد شوینده را فعال نموده و به کف تبدیل می نمایند.
    • مرحله دوم : در نهایت مواد شوینده فعال شده با آب ترکیب شده و وارد دیگ لباسشویی می گردند.
    • مرحله سوم : حباب های ریز و درشت تولید شده به سرعت سطح لباس ها را پوشش داده و در بافت آنها نفوذ می نمایند. این حباب ها بسیار سریع تر از مواد شوینده های عادی به بافت لباس ها وارد می گردند.

    از جمله مزایای استفاده از این تکنولوژی علاوه بر کارایی بالا و قدرت شویندگی عالی که برای لباسشویی J5456 به ارمغان می آورد، می توان به کاهش مصرف انرژی تا 70 درصد، و توانایی انجام عملیات شستشو حتی در دماهای پایین تر آب نیز اشاره نمود.

    موتور اینورتر دیجیتال

    مهمترین قسمت لباسشویی و آنچه که این محفظه ی بزرگ را به لباسشویی تبدیل ساخته است. موتور آن می باشد. بنابراین دوام و کارایی هرچه بیشتر و بهتر این قسمت نشان از قدرتمند بودن و باکیفیت بودن لباسشویی دارد. موتور استفاده شده در ماشین لباسشویی J5456 موتور اینورتر دیجیتال معروف سامسونگ می باشد که به لطف کاهش قطعات و استفاده از آهنربایی قوی برای به چرخش درآوردن دیگ ( به جای استفاده از تسمه و قرقره که در لباسشویی های دارای موتور های تسمه ای از آنها استفاده می شود ) و صدای موتور و همچنین میزان مصرف انرژی آن به صورت چشمگیری کاهش یافته است. علاوه بر این بر اساس آزمایشات کمپانی سامسونگ بر روی این نوع از موتور ها دوام آنها برای مدت طولانی تضمین شده می باشد و با گارانتی 10 ساله از جانب این کمپانی به بازار عرضه می گردند.

    موتور این.رتر دیجیتال در لباسشویی مدل J5456

    قابلیت Smart Check

    از دیگر قابلیت های استفاده شده در لباسشویی 9 کیلو مدل J5456 که همواره بر قابلیت های هوشمند بودن آن افزوده است، قابلیت Smart Check یا عیب یابی هوشمند می باشد. به لطف استفاده از این قابلیت شما می توانید از مشکلات و خطاهای پیش آمده برای دستگاه در همان ابتدا با خبر شده و آنها را برطرف نمایید. به این صورت که با اتصال تلفن همراه و ماشین لباسشویی به wifi، سیستم Smart Check ماشین، مشکلات پیش آمده برای لباسشویی را شناسایی نمود و به همراه راه حل پیشنهادی از طریق تلفن همراهتان آنرا به شما اطلاع می دهد.

    وزن 61 kg
    ابعاد 55 × 60 × 85 cm
    v1

    مشخصات کلی

    نام لباسشویی

    ww90j5456fx

    شرکت سازنده

    سامسونگ

    کشور سازنده

    کره

    کشور مونتاژ کننده

    لهستان

    نوع مخزن

    درب از جلو

    نوع موتور

    اینورتر دیجیتال

    مینی واش

    ندارد

    v2

    مشخصات ظاهری

    رنگ

    سفید صدفی, نقره ای

    ظرفیت لباسشویی

    9 کیلو

    جهت باز شدن درب

    چپ

    صفحه نمایش

    LED

    کلید های لمسی

    دارد

    v3

    قابلیت ها و برنامه ها

    تعداد برنامه های شستشو

    14

    برنامه های شستشو

    Baby Care – شستشوی لباس بچه, Bedding – شستشوی پتو، روتختی و …, Cotton – لباس های کتان, Cotton Eco – شستشوی اقتصادی لباس های کتان, Daily Wash – برنامه ی استفاده ی روزمره, Dark – Garment – شستشوی لباس های تیره, Delicate – لباس های ظریف, Denim – لباس های لی, Intensive – پرقدرت با دمای بالا, Pre Wash – شستشوی اولیه, Quick wash – شستشوی سریع, Rinse & Spin – شستشو و چرخش, Synthetic – لباس های با بافت مصنوعی, wool – لباس های پشمی

    تمیز کردن دیگ

    دارد

    اسپری آب

    دارد

    i-Dos

    ندارد

    قابلیت اضافه کردن لباس حین کار

    دارد

    ازبین بردن لکه ها به صورت اتوماتیک

    bubble soaking, دارد

    سیستم کنترل لرزش دیگ

    دارد

    شروع با تاخیر

    دارد

    سایر آپشن ها و قابلیت ها

    Bubble soaking – لباس های غوطه ور در حباب, Bubble technology – شستشوی لباس ها به وسیله ی حباب

    v4

    سایر مشخصات

    سرعت دیگ

    1400 دور در دقیقه

    مصرف آب در سال بر اساس لیتر

    9400 لیتر

    قفل کودک

    دارد

    مصرف انرژی

    A+++

    میزان صدا

    50 دسیبل شستشو, 74 دسیبل خشک کردن

    عیب یاب هوشمند

    دارد

    هیتر

    دارد

 شماره تماس  09185324228

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 1,452
  • بازدید کلی : 6,611