loading...

خرید لوازم جهیزیه عروس از بانه

& بررسی تخصصی تلویزیون ال جی مدل UM7300 - فروشگاه کاشانه بررسی تخصصی تلویزیون ال جی مدل UM7300 - فروشگاه کاشانه با توجه به آمار سرچ بالای ( تلویزیون مدل UM7300 ) در موتور های جس

کریم زاده بازدید : 35 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

09906267912 - 09185324228

&

بررسی تخصصی تلویزیون ال جی مدل UM7300 - فروشگاه کاشانه


  • بررسی تخصصی تلویزیون ال جی مدل UM7300 - فروشگاه کاشانه

    با توجه به آمار سرچ بالای ( تلویزیون مدل UM7300 ) در موتور های جستجو و همچنین سابقه ی فروش آن در فروشگاه های حضوری و غیر حضوری فروشگاه کاشانه، به جرات می توان گفت خوش فروش ترین، پرطرفدارترین و همچنین قیمت مناسب ترین تلویزیون سال 2019 این تلویزیون می باشد که توسط کمپانی ال جی و در همان سال ( 2019 ) با پنل نمایشی 4K و قابلیت اتصال به اینترنت به بازار عرضه گردید. در این مقاله قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول و ارائه ی عملکرد کلی آن در شرایط مختلف بپردازیم.

    اگر می خواهید هزینه ی کمی را پرداخت نموده و تلویزیون با کیفیتی را در ازای پرداخت این هزینه دریافت نمایید. مطمئنا یکی از انتخاب های شما این تلویزیون خواهد بود. کیفیت بالای تصاویر و پخش آنها بر روی یک صفحه نمایش 4K از قابل توجه ترین ویژگی های این تلویزیون می باشد. اما وجود پنلی با قابلیت پخش تصاویر یکنواخت و با روشنایی و رنگ ثابت حتی از زوایای بیشتر نیز از ویژگی هایی می باشند که مطمئنا این تلویزیون را برای تماشای فیلم به صورت دسته جمعی مناسب ساخته است. Input Lag پایین و response Time بالا مطمئنا شما را راضی کرده و به شما این قابلیت را می دهد که از بازی های ویدیویی دلخواهتان بر روی این تلویزیون نهایت لذت را ببرید.

    علاوه بر تمامی ویژگی های بالا برخورداری لاز پنل IPS به تلویزیون UM7300 این قابلیت را داده که توانایی خارق العاده ای در عدم بازتاب و انعکاس نور محیط داشته باشد. ویژگی ای که مطمئنا شما را خشنود خواهد ساخت. اما متاسفانه همانند تمامی تلویزیون های دارای پنل IPS این تلویزیون نیز عملکرد بسیار خوبی در اتاق های تاریک نداشته و نمی تواند رنگ های مشکی یکنواخت و عمیقی را تولید نماید. همچنین از برخی از فرمت های HDR نیز پشتیبانی نمی کند که از جمله ی آنها می توان به HDR10+ و Dolby Vision اشاره نمود.

    لازم به ذکر است تمامی تلویزیون ال جی که در سری UM73XX قرار دارند دارای یک مشخصات بوده و تفاوت آنها فقط در مکان ورودی های تلویزیون و یا پایه ها و رنگ آن می باشد و یا ممکن است تغییرات و یا اصلاحاتی ظاهری را بر آن اعمال نموده باشند. به عنوان مثال در مدل محبوب UM7340 که به دنبال UM7300 به بازار عرضه گردید. طراحی قاب تلویزیون تغییر کرده و ضاهر کلی تلویزیون را بروز تر نموده است.

    به عنوان مثال مشخصات تلویزیون UM7340 و UM7300 با هم برابر می باشد.

    تلویزیون ال جی مدل UM7300

    تلویزیون um7300
    • نمره ی کلی 7.6 از 10

    با توجه به تعاریف بالا و با توجه به بررسی های انجام شده به صورت کلی می توان گفت که این تلویزیون عملکر بسیار خوبی در نمایش برنامه های تلویزیونی و ورزشی داشته و در اتاق های روشن تصاویر بهتری را به نمایش می گذارد. همچنین با توجه به این که از فرمت های HDR چندانی پشتیبانی نمی کند. وجود قابلیت HDR در آن تاثیر زیادی بر روی کیفیت تلویزیون نداشته تغییری را به وجود نمی آورد. اما با توجه به این که تماشای فیلم در اتاق های تاریک لذت بخش تر است. نمره ی بسیار خوبی را نیز به هنگام پخش فیلم دریافت ننموده است. که به دلیل وجود پنل IPS قابل توجیه است.

    همچنین Input Lag پایین و response Time بالا نیز این تلویزیون را برای بازی های ویدیویی و استفاده به جای مانیتور کامپیوتر بسیار مناسب ساخته است.

    رقبای موجود در بازار

    تلویزیون ال جی مدل Um7300 یک تلویزیون رده متوسط دارای پنل صفحه نمایش 4K و قابلیت های سرگرم کننده و مناسب با توجه به قیمت پایین آن می باشدکه جایگزین مدل ساخته در سال 2018 توسط کمپانی ال جی به نام Uk6570 شده است. رقبای موجود در بازار برای این تلویزیون، مدل های زیر می باشند که هر دو قیمت بالاتری نسبت به Um7300 ( یا UM7340 از این سری ) داشته و کیفیت و امکانات مشابهی را نیز ارائه می دهند:

    • تلویزیون سامسونگ مدل RU7100
    • تلویزیون سونی مدل X8000G

    طراحی تلویزیون ال جی مدل UM7300

    ظاهر کلی تلویزیون

    تلویزیون um7300

    طراحی این تلویزیون بسیار عالی بوده و مطمئنا شما را به خود جذب خواهد ساخت. تشابه این مدل با مدل های سال قبل یعنی UK7700 و UK6300 و عدم ایجاد تغیر در آن را نیز به دلیل محبوبیت این سبک از طراحی می توان دانست. پایه های این تلویزیون بسیا به لبه های آن نزدیک بوده و میز بزرگتری را از مدل های مشابه خود ( که در بالا به آنها اشاره شد ) نیاز دارد. اما متاسفانه لرزش بیشتری نسبت به آنها دارد که مطمئنا مراقبت بیشتری را نیز نیاز دارد. لازم به ذکر است که هیچ نگهدارنده یا جمع کننده ی سیمی در این تلویزیون وجود ندارد.

    پایه های تلویزون

    تلویزیون um7300

    همانطور که در پاراگراف های قبلی نیز به آن اشاره شد. فاصله ی پایه ها در این تلویزیون ( و در بیشتر تلویزیون های پایه بغل ال جی ) از هم زیاد بوده و در نتیجه به میز بزرگتری نیز احتیاج دارد ( در صورتی که تلویزیون را بر روی میز قرار دهید ) همچنین طراحی پایه ها به صورتی است که در صورت تمایل به اتصال تلیزیون به دیوار می توانید آنها را جدا نمایید. محل اتصال پایه ها به تلویزیون بر روی پشت تلویزیون قرار گرفته و نمای جلویی آن را تغییر نمی دهد.

    پشت تلویزیون

    تلویزیون um7300

    پشت تلویزیون UM7300 همانند بسیاری دیگر از تلویزیون ها ساده طراحی شده و از جنس پلاستیک می باشد، که البته پلاستیک استفاده شده کیفیت نسبتا خوبی داشته و در برابر ضربات احتمالی با قدرت متوسط و پایین مقاوم می باشد. لازم به ذکر است که پورت های دستگاه نیز به نحوی طراحی شده اند ( رو به سمت راست )  که در صورت اتصال به دیوار نیز دسترسی به آنها بسیار راحت بوده و مشکلی به وجود نمی آورد.

    قاب تلویزیون

    تلویزیون um7300

    قاب تلویزیون نیز در مدل UM7300 به صورت مسطح طراحی شده است اما در مدل UM7340 این قاب ارتقا یافته و برجستگی را در سطح آن ایجاد نموده اند، که نمای تلویزیون را چه از روبرو و چه از زاویه ی بیشتر زیبا ساخته است. این قاب ضخامت متوسطی داشته و در حدود 1.6 سانتیمتر می باشد.

    ضخامت تلویزیون

    ضخامت این تلویزیون 8.8 سانتیمتر است که تغییر چندانی نسبت به مدل های سال قبل نداشته و همچنین نسبت به رقبای خود نیز ضخیم تر می باشد که متاسفانه  در صورت اتصال آن به دیوار متوجه ضخامتش خواهید شد و کمی زننده می باشد. در غیر این صورت زیاد قابل توجه نمی باشد.

    کیفیت ساخت

    کیفیت ساخت این تلویزیون همواره می تواند نمره ی خوبی را کسب نماید، البته لرزش بیشتر آن نسبت به سایر مدل های موجود در بازار کمی نا امید کننده بود که مطمئنا نیاز به مراقبت بیشتری دارد. همچنین لازم به ذکر است که صفحه نمایش آن نیز در برابر ضربات با قدرت نه چندان زیاد از خود مقاومت نشان می دهد.

    کیفیت تصویر

    کنتراست

    همانند بسیاری از تلویزیون های دارای  پنل IPS، این تلویزیون نیز کنتراست بومی نسبتا متوسطی را ارائه می دهد که مطمئنا در صورت عدم استفاده از این پنل و همچنین وجود قابلیت Local Dimming کنتراست آن بسیار بیشترافزایش می یافت. متاسفانه رنگ های مشکی در اتاق های تاریک کمی به سمت خاکستری تمایل دارند 

    روشنایی بر روی محتوای SDR

    علی رغم استفاده از پنل IPS روشنایی این مدل هم چنان از مدل های قبلی بیشتر بوده و عملکرد خوبی بر روی محتوای SDR به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است در صورت تنظیم حالت تصویر بر روی Vivid روشنایی بیشتری را نیز دریافت خواهید نمود.

    روشنایی بر روی محتوای HDR

    باید به این اشاره نمود ک برای تصاویر HDR نیز این تلویزیون از مدل های سال قلب خود بهتر است اما کماکان راضی کننده نبوده و روشنایی لازم را ارائه نمی دهد و مطمئنا عملکرد آن بر روی محتوای SDR بهتر است.

    زاویه دید

    و اما چیزی که تلویزیون های دارای پنل IPS عملکر خوبی در آن دارند! زاویه ی دید!

    زاویه ی دید این تلویزیون و بیشتر تلویزیون های دارای پنل IPS بسیار بالا بوده و مناسب دورهمی های پرجمعیت و تماشای فیلم های دسته جمعی می باشد. به عبارتی لازم نیست نگرانی در رابطه با مکان نشستنتان جهت کسب بهترین تصویر داشته باشید.

    یکنواختی رنگ مشکی

    یکنواختی رنگ مشکی قابل قبولی دارد اما با کمی دقت، متوجه هاله هایی از رنگ مشکی خواهید شد. 

    لازم به ذکر است که در صورت وجود قابلیت Local Dimming مطمئنا عملکرد تلویزیون UM7300 در این آزمایش بهتر می شد و نمره ی بهتری را کسب می نمود.

    انعکاس نور

    از تمامی تلویزیون های دارای پنل IPS انتظار می رود ک عملکرد خوبی در عدم انعکاس نور داشته باشند. که خوشبختانه چنین ویژگی در تلویزیون UM7300 ما را بسیار خوشحال نمود.

    به عبارتی پنل IPS استفاده شده در این تلویزیون، آنرا برای تماشای برنامه ها و فیلم های مورد علاقه تان تی در اتاق های پر نور نیز مناسب ساخته است

    نمایش محتوا های با کیفیت های مختلف

    کیفیت hd
    کیفیت full hd
    کیفیت 480

    قابلیت ارتقا کیفیت تصاویر در این تلویزیون عملکرد بسیار مناسبی داشته و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد. محتوهای غیر محتوای با کیفیت 4K ( مطمئنا محتوای 4K را بسیار با کیفیت نمایش خواهد داد ) را به صورتی نمایش می دهد که شما را اذیت نخواهد کرد و از تماشای آنها لذت خواهید برد.

    وسعت و حجم رنگ

    تلویزیون UM7340 وسعت رنگ قابل قبولی داشته اما متاسفانه حجم رنگ های آن ناامید کننده است. به عبارتی توانایی نمایش رنگ های روشن را ندارد.

    احتمال پیکسل سوختگی و یا ابقائ تصویر

    بر روی تلویزیون به صورت لحظه ای نمونه هایی از باقی ماندن تصویر پس از تعویض پیکسل مشاهده شده است که فورا پایان می یابد. و همچنین احتمال بوجود آمدن پیکسل اهی سوختی نیز بر روی آن تقریبا نزدیک به صفر می باشد.

    Response Time

    تلویزیون سامسونگ مدل Ru7100  با Response Time حدود 12.4 میلی ثانیه در صورت وضوح کامل تصویر و 5.6 میلی پانیه در صورت وضوح 80 درصد از تصویر نمره ی بسیار عالی را به خود اختصاص می دهد. 

    Input Lag

    زمان تاخیر انتقال از دستگاه پخش کننده بر روی صفحه نمایش این تلویزیون همانطور که در محتوهای بالا نمایش داده شده است بسیار بالا بوده و حتی گیمر ها را نیز به سمت خود جذب می نماید.

    قابلیت های هوشمند تلویزیون

    تقریبا تمامی تلویزیون های امروزی موجود در بازار هوشمند بوده و از قابلیت اتصال به اینترنت، اتصال تلفن همراه و …. بهره مند می باشند. تلویزیون UM7300 نیز از این قافله جا نمانده و با بهره گیری از سیستم عامل WebOs رابط کاربری جذاب و کاربرپسندی را در اختیار شما می گذارد. ورژن سیستم عامل این تلویزیون و زیر مجموعه های آن ( UM7340 ) نیز 4.5 بوده و آپشن های فوق العاده ای را در اختیار می گذارد. لازم به ذکر است که متاسفانه در صورت اتاصل به اینترنت بر روی این تلویزیون نیز تبلیغات هایی را مشاهده خواهید نمود. که لازم به نگرانی نیست زیرا، بر روی صفحه نمایش اصلی نبوده و در قسمت منو نمایش داده می شود. همچنین بازار برنامه های ال جی، برنامه های کاربردی و جذاب فوق العاده ای را در اختیار شما می گذارد. به وسیله ی ریموت جادویی و موس دار آن نیز، کنترل تلویزیون بسیار راحت تر شده است. بسیاری از تلفن های هوشمند را نیز در صورت اتصال به تلویزیون می توانید به وسیله ی این ریموت، کنترل نمایید.

    تصاویر تلویزیون UM7300

    اقلام تلویزیون um7300
    اقلام همراه تلویزیون um7300
    تلویزیون um7300
    کنترل زیر تلویزیون um7300
    کنترل تلویزیون um7300
    ریموت کنترل تلویزیون um7300

 براي خريد جهيزيه عروس با برادران کيم زاده تماس بگيريد

09906267912 - 09185324228

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 1,421
  • بازدید کلی : 6,580